Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...

Als je wil kan je bij mij aan de 16A lader te Waasmunster (30km van Gent) wel FF iets laten weten dan.
 
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...

Of in Ikea-Gent...
 
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...

Dit werd eerder door iemand anders gepost:
Ik zou in Gent laden maar dan bij de Expo hallen, P4 (achteraan bij een grote groen "container"" staan twee laadpunten van 32A).
De laadpalen zijn van Blue Corner maar met een pas van The New Motion kan je daar ook laden. Ik heb dat 3 weken geleden gedaan toen we naar Canterbury gingen

Ik weet niet via welke route je rijdt, maar misschien is dit nog iets: Wijnegem shopping 4 laadplaatsen 22KW (ik ga ze morgen proberen)
Naar het schijnt ook nog een half jaar gratis.
Pasje bij de klantenservice halen.



 
Last edited:
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...

2 weken geleden gratis geladen in de nieuwe ondergrondse parking Gent-Sint-Pieter, bij het station. 6 x 22kw.
 
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...
Als de superchargers niet klaar zijn: de holiday inn heeft 1 laadpaal aan de ingang (hoekje om rijden..).
Misschien even met hen de details checken (kostenloos ?, laadsnelheid ?, ...)
 
Dit weekend naar Oostende. Onverwacht moet ik eerst nog in de tegenovergestelde richting. Met andere woorden, Gent zou handig zijn, want ga het anders niet halen. Maar Gent gaat blijkbaar niet klaar zijn.
Iemand ervaring met laden ik Oostende? Zie een paar dingen op Plugshare en Chargemap maar allemaal zonder eerdere ervaringen...

Oostende heeft enkel laadpunt van 13 A !!!! Naar Bredene of Nieuwpoort gaan.....

of Blankenberge.
zelf getest en goed bevonden :)
 
SuC Gent

zoals ik had gedacht, was het gewoon wachten tot 6 november (als de 30 dagen verstreken waren)

Stroom of geen stroom, we gaan er voor! :wink:

IMG_0657.jpg


IMG_0655.jpg
 
Ik vertrek donderdagochtend naar Parijs, zou mooi zijn als ik daar laden kon....
Perfect dan weet ik of ik ook over Gent kan.

- - - Updated - - -

Is het niet handiger als je vanuit Maarheeze naar Parijs rijdt om via de SuC bij Nivelles te gaan?
Gent lijkt iets korter. Daarbij komt dat Gent een echte SuC krijgt met 6? stalls en er in Nivelles een tijdelijke oplossing met 2 stalls staat. Denk dat Gent ook de nieuwere krachtigere SuC's krijgt.
 
Perfect dan weet ik of ik ook over Gent kan.

- - - Updated - - -

Gent lijkt iets korter. Daarbij komt dat Gent een echte SuC krijgt met 6? stalls en er in Nivelles een tijdelijke oplossing met 2 stalls staat. Denk dat Gent ook de nieuwere krachtigere SuC's krijgt.

Gent (lees: Hent) is korter, je mijdt de ring bij Brussel, en inderdaad 6 volwaardige stalls. Nivelles dus alleen als het niet anders kan...