Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Ben ook wel blij met die shortcuts. Open achterklep doen het alleen niet bij mij. Zag op X (Twitter) dat meer mensen hier “last” van hebben. Hier ook?
Daarbij ontvangen ik ook geen Tesla notificaties meer bij het starten en stoppen van opladen, uiteraard staan deze settings aan in de app….
 
Zijn er meer mensen die de auto niet meer ontgendeld krijgen via de telefoon als je aan komt lopen? Mij lukte het gisteren niet, mijn vrouw vanmorgen ook niet. Ik vraag me af of Tesla een storing heeft of dat het in onze auto zit.
 
Zijn er meer mensen die de auto niet meer ontgendeld krijgen via de telefoon als je aan komt lopen? Mij lukte het gisteren niet, mijn vrouw vanmorgen ook niet. Ik vraag me af of Tesla een storing heeft of dat het in onze auto zit.

Bij mij werkt het na de update ook niet meer.
Ik heb een iPhone 13 Pro en heb naar mijn idee nergens last van. Hebben jullie beide ook een iPhone?
 
Het werkt helemaal niet meer, of duurt het soms even voordat de auto opent?
Ik heb volgens mij 1 keer gehad dat de auto niet meteen ontgrendelde bij het bedienen van de deurhendel, maar dat is het voor mij. Alle andere keren gaat de auto gewoon netjes open.
 
Niet per ongeluk of door een andere rede dit uitgeschakeld?

IMG_5161.jpeg


Of om een vage rede bluetooth niet actief?
 
Wel eerst de nieuwste Tesla App-versie installeren, maar dan werkt t ook fantastisch (meteen een complicatie op de  WATCH gemaakt uiteraard)
Hoe heb je die complicaties op je watch gekregen? Als ik een opdracht probeer toe te voegen dan krijg ik geen enkele van de Tesla opdrachten te zien in de dropdown van de Watch? De opdrachten zelf zijn reeds aangemaakt op de iPhone...