Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla App update - wanneer?

This site may earn commission on affiliate links.
Widgets op de iPhone is redelijk nutteloos. In tegenstelling tot Android waar je widgets op iedere willekeurig scherm kun zetten, kun je op de iPhone widgets alleen op het scherm links van je hoofdscherm plaatsen en met je daar naartoe swipen. Net zoveel handelingen als de Tesla app op je hoofdscherm plaatsen en openen.
Hee, nieuwe avatar John? Sorry, off-topic...o_O
 
IMG_1354.PNG

Dat is het beeld wat ik het meeste zal zien... praktisch!
 
Gebruik je een iPhone Peter?
Naar beneden swipen om meldingen te zien, helemaal onderaan kan je "meer widgets" aantikken, dan krijg je een lijst met widgets en dien je Tesla aan te vinken. Klaar.

Maarre, bij een iPhone krijg je bij het naar beneden swipen altijd je widgets te zien zelfs zonder je telefoon te ontgrendelen.
En ik zie nu dat de auto starten kan via de widget… dus iedereen die je telefoon in handen krijgt kan er zomaar met je auto vandoor…? Klopt dit?
 
  • Helpful
Reactions: HWS
Gebruik je een iPhone Peter?
Naar beneden swipen om meldingen te zien, helemaal onderaan kan je "meer widgets" aantikken, dan krijg je een lijst met widgets en dien je Tesla aan te vinken. Klaar.

Maarre, bij een iPhone krijg je bij het naar beneden swipen altijd je widgets te zien zelfs zonder je telefoon te ontgrendelen.
En ik zie nu dat de auto starten kan via de widget… dus iedereen die je telefoon in handen krijgt kan er zomaar met je auto vandoor…? Klopt dit?

Nee, je moet dan eerst nog je telefoon unlocken wanneer je de deuren wil openen of de auto wil starten. Alleen bij het starten van de climate control is unlocken niet nodig.