Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gezocht voor The Climate Miles 5 november

This site may earn commission on affiliate links.
Morgen gaan the Climate Miles van start.
Met The Climate Miles vraagt Urgenda aandacht voor de actie die nodig is om gevaarlijke klimaatverandering tegen te gaan en de aarde leefbaar te houden voor volgende generaties.
Van 1 tot 29 november loopt Urgenda directeur Marjan Minnesma 580 kilometer van Utrecht naar Parijs, waar de Klimaattop plaatsvindt. Elke dag wandelt er een speciale gast met haar mee en laten we een nieuwe Milestone achter met een boodschap.
Iedereen kan meelopen met The Climate Miles, voor een dag, een aantal dagen of de hele maand. Iedere dag bezoeken we inspirerende initiatieven, ontmoeten we interessante mensen en lopen we zo’n 20 kilometer.
Met The Climate Miles laten we samen zien dat het nu tijd is om in actie te komen!

Op donderdag 5 november wil Urgenda graag de deelnemers aan de Climate Miles laten vervoeren met Tesla's voor de laatste 10 km van de route. Er zijn circa 10-11 Tesla's hiervoor nodig. Ik zoek iemand die kan helpen om met zijn/haar Tesla dit stukje te rijden en een paar deelnemers te vervoeren van Achtmaal (gemeente Zundert, Noord-Brabant) naar Essen (België). De route:

The Climate Miles 5 november 2015.jpg


Het stuk met de Tesla's betreft alleen het deel tussen E en F in bovenstaand plaatje. Het stuk daarvoor (dus t/m E) is de wandelroute. Voor detail planning die dag zie Route 5 november 2015.
Totaal afstand rijden circa 10 km. Alles bij elkaar kost het je nog geen uur.

Ik had mij opgegeven om mee te rijden maar helaas is er iets tussen gekomen. Ik hoop dat er hier nog iemand is die kan helpen. Je zou er de organisatie en de deelnemers een groot plezier mee doen!
Ik hoor het graag, hier of via PM.
 
Ik heb nog het voorbehoud van een proefrit die dag, en weet niet hoe laat we daarvan terug zijn.
Ik verwacht morgen daar qua planning meer over te weten, en als het past kom ik ook (en dan kondig ik dat natuurlijk nog even aan...)