Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla HPWC lader over?

This site may earn commission on affiliate links.
Recent besloten om met 3x32A te gaan laden. Een Keba P20 kwam langs en die kan het gaan doen.
Echter ... op de nieuwe locatie van de lader wordt op een diepzwart paneel bovenaan eerst de prachtige rode metalen T van XFrank gemonteerd en daaronder de Keba P20.

Nu begint bij mij toch de twijfel toe te slaan of ik mogelijk snel uitgekeken zal raken op het wel erg sobere kastje van de Keba. Een Tesla lader is toch wel een stukje mooier.

Er moeten heel veel Tesla HPWC laders zijn uitgedeeld door Tesla bij de diverse referral acties.
Heb je er een - evt. gebruikt - over, PM me aub.
 
het zal nog even duren, Wim. volgens de site is de zwarte tesla lader vanaf januari beschikbaar. als deze uitgedeeld worden komen er waarschijnlijk een aantal gewone laders en exclusieve zwarte in de etalage te staan (de mijne hou ik zelf voor de M3;))

Deze matzwarte Wall connector is uitsluitend verkrijgbaar via het referral-programma en is inclusief een gegraveerde handtekening van Elon. Deze beloning is vanaf januari beschikbaar.
 
het zal nog even duren, Wim. volgens de site is de zwarte tesla lader vanaf januari beschikbaar. als deze uitgedeeld worden komen er waarschijnlijk een aantal gewone laders en exclusieve zwarte in de etalage te staan (de mijne hou ik zelf voor de M3;))

Deze matzwarte Wall connector is uitsluitend verkrijgbaar via het referral-programma en is inclusief een gegraveerde handtekening van Elon. Deze beloning is vanaf januari beschikbaar.
Kan Elon zich niet beter met de ramp up van de M3 bezig houden ipv laadpunten graveren?
 
  • Funny
Reactions: FVO and S-19910
Recent besloten om met 3x32A te gaan laden. Een Keba P20 kwam langs en die kan het gaan doen.
Echter ... op de nieuwe locatie van de lader wordt op een diepzwart paneel bovenaan eerst de prachtige rode metalen T van XFrank gemonteerd en daaronder de Keba P20.

Nu begint bij mij toch de twijfel toe te slaan of ik mogelijk snel uitgekeken zal raken op het wel erg sobere kastje van de Keba. Een Tesla lader is toch wel een stukje mooier.

Er moeten heel veel Tesla HPWC laders zijn uitgedeeld door Tesla bij de diverse referral acties.
Heb je er een - evt. gebruikt - over, PM me aub.
Dejavu.......
 
  • Like
Reactions: Wim S.
bon heel blij met mijn KEBA P20 de afgelopen 2jaar en 10dagen ... heeft er nu de brui aan gegeven.... NET na garantie

heb al naar de zekering gekeken intern gekeken en die lijkt in orde, maar differentiaal is paar maal afgesprongen voordien en ook de hoofd differentiaal...

gekeken of er vocht was of zo niks te vinden ...


zal morgen bellen met leverancier hopelijk kan hij iets doen in garantie ... ander een WallCharger van Tesla
 
bon heel blij met mijn KEBA P20 de afgelopen 2jaar en 10dagen ... heeft er nu de brui aan gegeven.... NET na garantie

heb al naar de zekering gekeken intern gekeken en die lijkt in orde, maar differentiaal is paar maal afgesprongen voordien en ook de hoofd differentiaal gekeken of er vocht was of zo niks te vinden ...
zal morgen bellen met leverancier hopelijk kan hij iets doen in garantie ... ander een WallCharger van Tesla

In NL zou je het apparaat nog mogen aanbieden voor garantie. Als je al iets zou moeten betalen, dan kan dat hooguit een gering bedrag zijn. Om die reden is Nederland niet meegegaan met de Europese definitieve afbakening van de 2 jaar garantie.
 
Ik weet niet hoe snel je hem nodig hebt en hoe snel Tesla uitlevert, maar ik heb 2 referrals staan waarvoor ik zo'n WC kan kiezen... zelf had ik er één aangeschaft en mijn kinderen zijn te groot voor zo'n mini-tesla (bovendien is het een S)...:D.
 
bon heel blij met mijn KEBA P20 de afgelopen 2jaar en 10dagen ... heeft er nu de brui aan gegeven.... NET na garantie

heb al naar de zekering gekeken intern gekeken en die lijkt in orde, maar differentiaal is paar maal afgesprongen voordien en ook de hoofd differentiaal...

gekeken of er vocht was of zo niks te vinden ...


zal morgen bellen met leverancier hopelijk kan hij iets doen in garantie ... ander een WallCharger van Tesla

Zakelijk of prive aangeschaft? Indien prive is er namelijk de consumentenwet die zegt dat er zoiets is als ‘verwachte levensduur’. Zelf heb ik al tweemaal de helft van de vervangingskosten vergoed gekregen door de producent nadat een apparaat was stuk gegaan buiten garantietijd (5 jaar, bij apparaten waarvan ik claimde dat je mocht verwachten dat ze 10 jaar meegaan op zijn minst). Kan dus lonen om daar even over te overleggen; bij mij heeft de leverancier het contact met de producent op zich genomen.