Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpg
 
de standaard..

en toch telkens weer dezelfde ergerlijke dingen die geschreven worden.

32 uur opladen ? aan een huis-tuin-keuken stopcontact; als de batterij helemaal leeg is. Wie kent iemand die dit doet ?
met een wall box 8 uur ? met een monolader, én een lege batterij.


en dan : geen opvallende verschijning ? hallo ? wat is dan wel opvallend ? de al eerder aangehaalde Multipla ?
 
Last edited:
Aan de buitenkant is de Model S niet meteen de meest opvallende verschijning....
????!!!! Serieus? Waarom heb ik dan de eerste weken het schaamrood zowat over mijn lichaam aangezien iedereen zowat zijn nek aan het verreken is als ik voorbij rij, of als ik geparkeerd sta kijkt 1 op de 2 even om, en 1 op de 3/4 stoppen om hem beter te bekijken.....

De pneumatische ophanging......maar kan niet stugger worden afgesteld...
Als ik mijn S op sport mode zet dan lijkt het toch echt wel dat mijn vering een stuk stugger is? Dacht dat dit dus er juist wel opzat? Of heb ik het mis?

maar wie groter is dan 1,80 meter, schuurt met zijn hoofd tegen het plafond...
Afgelopen dinsdag 2 man achterin gehad naar Parijs, één ervan is 1.88. Die zat echt comfortabel en zat niet mijn zijn hoofd tegen het dak. Kan het zo zijn dat een glazen dak meer ruimte geeft?
 
Last edited:
Tsja, dat laatste herken ik wel. Het is toch echt even omschakelen van km/l etc naar de elektrische eenheden die aan de Tesla gepaard gaan.
Maar dat is natuurlijk geen excuus om je huiswerk niet beter te doen als je een artikel schrijft...