Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Henk zal bedoelen dat hij graag elektrische mobiliteit wil stimuleren maar geen subsidie wil stoppen in exorbitante mannenspeeltjes. Waarbij hij niet moet vergeten dat het mannenspeeltjesgehalte wel bijdraagt tot succes van E-mobiliteit...
 
Henk zal bedoelen dat hij graag elektrische mobiliteit wil stimuleren maar geen subsidie wil stoppen in exorbitante mannenspeeltjes. Waarbij hij niet moet vergeten dat het mannenspeeltjesgehalte wel bijdraagt tot succes van E-mobiliteit...

Is Henk al uitgenodigd voor de E-Rally? :)

Just kidding. Henk is niet achterlijk, en heeft ook beste wel een punt. Hybrides lossen niets op, dat is gewoon een idiote regeling. Beter zou zijn om die normering van verbruik en uitstoot aan te passen aan realistische getallen. Een Tesla haalt dan de 500 km niet meer in de testen, maar de i8 ook de 560km range ook niet meer. Level playing field.
 
Henk zal bedoelen dat hij graag elektrische mobiliteit wil stimuleren maar geen subsidie wil stoppen in exorbitante mannenspeeltjes. Waarbij hij niet moet vergeten dat het mannenspeeltjesgehalte wel bijdraagt tot succes van E-mobiliteit...

Ach, en zo heel veel duurder is het toch niet in vergelijking met de "gewone" ? Zit hem meer in onderbuikgevoel van "zij wel en wij niet". Wat stelt hij dan wel voor? De enige EV die echt een beetje succesvol is proberen er uit te werken?

Benieuwd.
 
De MIA is al gecapped, bijtelling ook al van 0 naar 4%, en zoals de media al bericht, gaan veel EV's momenteel naar het buitenland omdat de voordelen daar groter zijn dan in Nederland. Oftewel, in Nederland zijn de voordelen eigenlijk helemaal niet meer zo groot. En dan nog wordt gesuggereerd dat er in Nederland zo'n grote voordelen zijn en deze misschien moeten worden ingeperkt omdat de auto sneller is dan wat Henk Kamp graag ziet.
 
De MIA is al gecapped, bijtelling ook al van 0 naar 4%, en zoals de media al bericht, gaan veel EV's momenteel naar het buitenland omdat de voordelen daar groter zijn dan in Nederland. Oftewel, in Nederland zijn de voordelen eigenlijk helemaal niet meer zo groot. En dan nog wordt gesuggereerd dat er in Nederland zo'n grote voordelen zijn en deze misschien moeten worden ingeperkt omdat de auto sneller is dan wat Henk Kamp graag ziet.
Ach ja, een beetje populisme voor de bühne (door Henk Kamp, niet door jou Pascal-R).
 
... Achterliep met binnengekomen faxen ...
lol
icon_lol.gif
icon_cheers.gif
 
In het commentaar van het Autoweek artikel wordt gerefereerd naar de toename van 700% voor de verzekeringspremie. Dat komt hier vandaan: Verzekeringspremie Tesla Model S stijgt met 700 procent | Bijtellingsblog.nl

Ik denk dat deze site wat achterliep met binnengekomen faxen, waardoor ze dit nieuws wat laat hebben opgepikt. Verdere nuance over andere aanbieders ontbreekt ook.

Het klopt dat wij een beetje achterlopen met de verwerking van onze faxberichten. Mede hierom ook besloten om op passende wijze afscheid te nemen van onze fax.

giphy.gif


Wij zullen een update doen van het artikel waarbij wij onder andere de overige aanbieders aan bod laten komen.