Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Janneke is meet van Facebook ik meer van hier;

afgelopen zterdag in de bijlage "vrouw" van de Telegraaf

IMG_1446.JPG
IMG_1445.JPG
 
Dit lijkt mij een goede zet van Tesla, maar ik vraag mij af tot in hoe verre dit in bestaande installatie geïmplementeerd kan worden.
Als ik het zo lees lijkt het erg op een soort van U.P.S. systeem.

Zo heel lastig moet het niet zij . Het is eigenlijk een UPS als je het zo wil zien.

Ben heel benieuwd, kan heel veel toekomstige problemen voorkomen. Dippen en pieken. Verdere decentralisatie!
 
Ik zou graag weten waar de cijfers ter onderbouwing van dit artikel vandaan komen. Volgens mij is er weinig tot geen voordeel te behalen bij vroegtijdige export. En export naar Noorwegen? Ik dacht juist dat daar veel aanbod was ivm de komst van de D-modellen:confused:.

Wat een flut artikel weer van autovisie(loos). Noorwegen is lid van het EEA dus vrij verkeer van goederen met landen uit de EU, en bij aankoop (en verkoop) van 2ehands auto's zijn geen subsidie/stimuleringsregelingen van toepassing dus er vloeien helemaal geen overheidssubsidies in de zakken van handelaars. De 1e eigenaar van de auto moet desinvesteren bij verkoop en het genoten belastingvoordeel (naar rato) terugbetalen.
 
Dat dacht ik ook. Ik begrijp niet waarom een blad van niveau zoals Autovisie altijd was zich op deze manier zo belachelijk en ongeloofwaardig maakt. Als je elektrische auto's niks vindt zeg dat dan gewoon maar kom niet met onwaarheden die meer als stemmingmakerij overkomen. Het haalt de waarde van het blad voor mij enorm omlaag
 
Dat dacht ik ook. Ik begrijp niet waarom een blad van niveau zoals Autovisie altijd was zich op deze manier zo belachelijk en ongeloofwaardig maakt. Als je elektrische auto's niks vindt zeg dat dan gewoon maar kom niet met onwaarheden die meer als stemmingmakerij overkomen. Het haalt de waarde van het blad voor mij enorm omlaag

Helaas gelooft een groot deel van de NL'ers het weer, want dat is op de verjaardag zo cool EV's bashen.
 
Staat een redelijk neutraal stuk in de nieuwe Carros. Gaat over een Roadtrip naar Zuid-Frankrijk. Artikel ging veel over wat er mis ging, maar dat betrof andere zaken als de Tesla, zoals vergeten paspoort, vignet etc. Uiteindelijke conclusie was dat de brandstofmotor voor dagelijks gebruik dood is, maar we het nog niet beseffen.

Vond ik een redelijk positief verhaal voor een blad als Carros met de nodige traditionele petrolheads.

Helaas ben ik niet in de gelegenheid het stuk te scannen... Het blad ligt nu in de winkel.
 
Dat dacht ik ook. Ik begrijp niet waarom een blad van niveau zoals Autovisie altijd was zich op deze manier zo belachelijk en ongeloofwaardig maakt. Als je elektrische auto's niks vindt zeg dat dan gewoon maar kom niet met onwaarheden die meer als stemmingmakerij overkomen. Het haalt de waarde van het blad voor mij enorm omlaag

autovisie = telegraaf concern. het is hetzelfde artikel als uit het Financieel Dagblad voor de 3e keer gerecycled: overgenomen uit het FD (nuance van de volgende dag natuurlijk niet meegenomen) in de Telegraaf, vervolgens nog een keer in de Autovisie.

De getallen schijnen te kloppen -waarom zoekt niemand uit (journalistenwerk lijkt me) welke modellen nou echt naar N gaan?? is het een hele vloot busjes Leafs, honderden 1 stuks transacties of een handjevol slimme handelaren? De verkoopprijzen van gebruikte S-en ligt daar wel hoger (want ex BTW) dus net als stroom zoekt een autoverkoper de weg van de minste weerstand. Daar verandert niemand niks aan... Laten we wel wezen, een tweedehands Leaf is hier voor de particulier niet zo heel interessant, daar wel, zeker omdat de zakelijke eerste eigenaren zonder BTW kunnen exporteren.

een krant of een blad volkrijgen doet men tegenwoordig graag met knip en plakwerk van halve persberichten.