Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla telefonische support gestopt!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik begrijp het probleem niet zo.

Als ik even 2 dagen geen bericht volg over iets Tesla gerelateerd... Dan zijn er in mijn omgeving meerdere collega's die mij bevragen of ik feature x y z ook heb.

Onthou ook dat je deel bent van de ontwikkeling, de features die Tesla live brengt wil je nog niet direct aan het grote publiek tonen..zoals sentry wordt nu langzaam pas volwassen en heeft nog wel wat updates nodig voordat het echt eind-gebruiker klaar is.

Het punt wat ik wil maken, niet iedereen wil of is early-adaptor van de features, en Tesla pushed nu nog steeds wel behoorlijk actief nieuwe features.
Iets waarin ik persoonlijk heel blij ben, de community geeft snel en actief feedback waardoor gedurende de ontwikkeltijd het eindproduct beter gevoed is.

Maar ik verwacht juist niet dat bij de eerste update direct de pdf ge-updated is.
 
het is echt onhandig dat je ze niet meer kan bellen. Ik had een afspraak in Rotterdam voor de CSS adapter voor mijn MS, maar had een sms gekregen dat ze daarvoor langszouden komen. Ik had echter een aantal andere punten die ook opgepakt moesten worden in Rotterdam. Het was niet duidelijk of dit nu wel of niet in Rotterdam dan wel aan huis zou worden opgepakt. Ik kon het ook niet vragen, want ik kon ze niet bellen, de tekst in de app aanpassen had ook geen effect, ook geen reactie op gehad.
uiteindelijk de afspraak in rotterdam maar geannulleerd. En gewacht op de CSS afspraak, die is aankomende woensdag, hopelijk pakt de monteur dan ook mijn kleine andere probleempjes aan.
 
Ik begrijp het probleem niet zo.

Als ik even 2 dagen geen bericht volg over iets Tesla gerelateerd... Dan zijn er in mijn omgeving meerdere collega's die mij bevragen of ik feature x y z ook heb.

Onthou ook dat je deel bent van de ontwikkeling, de features die Tesla live brengt wil je nog niet direct aan het grote publiek tonen..zoals sentry wordt nu langzaam pas volwassen en heeft nog wel wat updates nodig voordat het echt eind-gebruiker klaar is.

Het punt wat ik wil maken, niet iedereen wil of is early-adaptor van de features, en Tesla pushed nu nog steeds wel behoorlijk actief nieuwe features.
Iets waarin ik persoonlijk heel blij ben, de community geeft snel en actief feedback waardoor gedurende de ontwikkeltijd het eindproduct beter gevoed is.

Maar ik verwacht juist niet dat bij de eerste update direct de pdf ge-updated is.
Je bent nog van de eerste garde en hebt de hele groei van Tesla meegemaakt, je bent technisch onderlegd en weet hoe software ontwikkeld wordt. Je ziet Tesla als een groeiende startup die nog aan het ontwikkelen is en daarom vergeef je ze het om vele kantjes eraf te lopen. Je geduld met het bedrijf is groot.

Ik denk dat een heleboel eigenaars van nu dit geduld niet hebben, en zodra ze iets nieuws zien wat ze niet meteen begrijpen of wat tegenvalt omdat het eigenlijk maar een overhypte half werkende, slecht gedocumenteerde demo is ze meteen aan de telefoon hangen bij Tesla.

Dat laatste is trouwens de juiste instelling wanneer je betere kwaliteit wilt.
Als iedereen zo blij en vergevingsgezind was als de meeste fans hier (mij incluis) dan krijg je precies wat we nu hebben: een auto vol onafgemaakte, half stabiele features. En een hele grote hand vol beloftes.
Sommige features verbeteren (langzaam, in de loop der jaren) en anderen blijven onafgemaakt. Bugs die niet worden opgelost enz.

Ik hoop dat een meer kritische houding en geluid van Tesla klanten ervoor gaat zorgen dat Tesla nieuwe features beter gaat verzorgen voordat ze ze vrijgeven, en dat de kwaliteit van de software en de bouw verbetert. De coulante houding en knee-jerk reactie op kritiek die wij fans hier hebben draagt daar zeer zeker niet aan bij.
 
Service en met name response op contactpogingen met service is gewoon byzonder slecht bij Tesla sinds enkele maanden. Echt triest.
Communicatie via de app of mail ipv telefoon, Prima, maar reageer dan ook in een halve dag ipv 2 weken +. Of helemaal niet.

Als Tesla al centraal reageert, is het ook lomp ook. Alle garantiegebreken kunnen opgelost worden als je maar dik betaald. Personeel van de SeC zelf vind het ook maar niks.

Het past iig helemaal niet bij 100k+ wat je uit geeft aan zo’n auto.

Ik krijg slecht contact over de gebreken aan de splinter nieuwe MX. Vriend van mij heeft het zelfde, je krijgt ze gewoon niet in beweging.
Problemen als: gele rand op het lcd, stuur staat scheef, lekke band bij opleveren, ramen die niet dicht willen bij de voorportieren, kentekens die niet goed vast zitten en ga zo maar door.

Ook periode voor het opleveren van de auto’s vreemde communicatie uit Tilburg. Laat ze daar maar mee ophouden en de SeC het doen. Gaat veel beter.

Zo nu weer lekker verder sturen. De auto icm SuC netwerk is gewoon gaaf.