Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Wall Charger overleden?

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij was doorgebrand links onder de 500V capacitor (die grote onder de ABB schakelaar). Betrof het onderdeel rechts naast het woordje CYA9 op de printplaat en direct onder de 4x 3136 dingentjes. Zelfde gedrag als wat jij had. Leek mij eenvoudig te vervangen, maar ik kon niet achterhalen dat op die plek zat...

Bij mij was het echter wel veel meer moeite om een nieuwe te krijgen. Die van mij was een referral awards, dus geen aankoopbon. Ik moest er eerst één zelf bestellen, dan zou m'n oude opgestuurd kunnen worden en bij vaststellen dat het onder garantie viel zou ik een creditnota krijgen. Dat ging dus fout en heb drie maanden om m'n geld lopen vragen...
Fijn dat ze nu wel gewoon direct een nieuwe opsturen. Het enige jammere is dat de Gen3 een irritante hoge frequentie piep heeft in idle, dat had de Gen2 niet.
Ik hoor bij mijn Gen3 ook geen hoge frequentie piep, misschien is het toch een maandagochtend exemplaar.
Zou er toch even over bellen, voordat deze ook weer snel de geest geeft.....
 
Ik hoor bij mijn Gen3 ook geen hoge frequentie piep, misschien is het toch een maandagochtend exemplaar.
Zou er toch even over bellen, voordat deze ook weer snel de geest geeft.....
Het is zo'n piep die je hoort bij kattenverschrikkers. Blijkbaar ben ik daar nogal gevoelig voor, want mijn vriendin hoort het niet.
Er zit nog 3 jaar garantie op, dus ik kijk het nog even aan. De buren hebben nog niet geklaagd :)