Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

-These go to eleven-

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb hem gevonden in de auto door playlists te zoeken met: these go to eleven
De playlist is openbaar waardoor ie voor iedereen te vinden is.

Ik zag tot mijn schrik dat ik zelf niks had toegevoegd, dus even een nummer toegevoegd: System of a down - Toxicity

Dat heb ik ook gedaan. Doe ik dat in de Spotify app, dan vind ik er twee met die naam: de juiste en een andere. Zoek ik in de Tesla, dan vind ik alleen de andere (ik ben ingelogd met het Tesla account).
 
11.PNG
 
Dat heb ik ook gedaan. Doe ik dat in de Spotify app, dan vind ik er twee met die naam: de juiste en een andere. Zoek ik in de Tesla, dan vind ik alleen de andere (ik ben ingelogd met het Tesla account).

Zo goed had ik nog niet gekeken, waarschijnlijk zag ik dus de verkeerde... :redface: Misschien moet ik de lijst even hernoemen naar: Tesla These go to eleven

Voor de duidelijkheid: ik heb de lijst hernoemt naar: Tesla these go to eleven
 
ik kon hem ook niet vinden (zelfs niet als ik op naam van Bas zocht, misschien iemand anders?). Heb dan de link gebruikt die Bas hier gepost heeft gebruikt en deze dan bij mijn playlists geplaatst. Werkt natuurlijk alleen als je je eigen account gebruikt in de S

Heb juist nog eens geprobeerd en kan hem nu wel vinden met de nieuwe naam
 
Ik ontdek dit draadje nu pas. Geweldig initiatief. Ik kan helaas de spotify playlist nog niet vinden, met of zonder hoofdletters.
Ben zelf vooral van de progressive rock en bands die niet veel mensen kennen (Porcupine Tree, Steven Wilson, Anathema...). Vaak lange nummers met afwisseling tussen rustige stukken en vrij stevige of juist weer stroperige gitaarsolo's. Ik zal maar beter geen suggesties doen. Wat toegankelijker, en volgens mij ook wel lekker in de auto, is bijvoorbeeld Viva La Vida van Coldplay.
 
Even dit draadje weer leven inblazen met een luistertip.
Als ik thuis lekker relaxte muziek via de Bluenode will streamen kies ik heel vaak Radio Paradise.
Een zender met 4 verschillende streams: 'Main Mix’, 'Mellow Mix’, 'Rock Mix' en 'Global Mix’.
Wordt op internet gestreamed door het echtpaar William en Rebecca (en dochter Alanna) Goldsmith vanuit het stadje Eureka in Californië.

Screenshot 2023-08-22 at 23.58.20.png

Foto: William & Alanna

Voor mij is de ‘Mellow Mix’ favoriet, maar ze zijn alle vier op TuneIn.
Kwaliteitsmuziek, goede bands en artiesten (ik ken geen enkele andere zender die een topartiest als Gregory Alan Isakov laat horen), zowel bekende bands als artiesten/groepen waar je nog nooit van gehoord hebt.
Niet wat de commercie roept dat we moeten gaan horen, maar wat Bill en Rebecca fijne muziek vinden.
En GEEN reclame, alleen af en toe hun stem die zegt “This is Radio Paradise”.

Leuk achtergrondverhaal is hier te vinden.
En het mooie: als je tegen je Tesla ‘Play Radio Paradise Mellow Mix’ roept, krijg je het via TuneIn gewoon vanuit het stadje Eureka in Californië in je auto.
 
Last edited: