Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

uitkijken naar de 1ste testrit

This site may earn commission on affiliate links.
"Goed nieuws" zei iemand achter de desk. Als je hem koopt dan krijg je zomaar even 5000€ gestort op je rekening. Dat gaat over de subsidie dewelke de overheid je geeft. Maar als ik het goed begrijp is dit toch enkel van toepassing voor particulieren en niet voor vennootschappen? Hij beweerde dat dit geen belang had maar daar heb ik zo mijn twijfels over. 120% fiscaal voordeel en en nog een bonus lijkt me iets te veel van het het goeie.

Dat is wel zeer voorbarig wat er van achter de desk gezegd werd. Zie dit draadje:
€5000 subsidie in Vlaanderen vanaf januari
 
Net telefoontje gehad van de verkoper of ik ondertss al beslist had. Hij wou me zeker niet pushen maar kondigde aan dat er vanaf 26 nov een prijsverhoging zal zijn. Iemand dit nog gehoord?

Ik heb nog nooit gehoord van een verkoper van Tesla die belt over een prijsverhoging die niet is gekomen, dus ik neem dit zeker serieus...
Het is wel voorgekomen dat er niet gebeld is bij een prijsverhoging, omdat de verkoper pas op de dag zelf doorkreeg.

Ik ben even zo brutaal geweest om een PM te sturen met oproep voor Justdiggit...
Mochten er daarover nog vragen zijn, dan neem ik aan dat er wel forumleden zijn die dat willen "supporten":cool: