Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V11 is ten opzichte van V10 een vooruitgang. Of niet.

V11 is ten opzichte van V10 een verbetering

  • Ja, het is een verbetering

    Votes: 33 52.4%
  • Who cares?

    Votes: 10 15.9%
  • Nee, het is een verslechtering

    Votes: 20 31.7%

  • Total voters
    63
This site may earn commission on affiliate links.
Ik snap niet waarom de dark mode in de change log staat maar er is daarmee niks veranderd. En als ik hem dark zet gaat het display achter mijn stuur absurd fel. Ook irritant dat ik voorruit en achterruit verwarming niet meer direct kan aantikken. Verder merk ik niet veel behalve optische veranderingen die ik niet perse een verbetering vind.
 
Ik vind het zeker niet slecht, maar er is ruimte voor verbetering. Ik zie alleen de verbruikswaardes (ritten) graag terugkeren zoals vroeger en niet zoals nu "auto - ritten".
Wat voor meerwaarde is het eigenlijk om veel naar deze waardes te kijken? In begin deed ik het ook maar daar ben ik vanaf gestapt. It is what is is. 😉 vind het best oké dat het nu achter menu item zit. Alleen hadden ze er veel meer mee kunnen doen. Nog meer gegevens tonen bijvoorbeeld.

Denk persoonlijk dat er sommige veel te veel bezig zijn met het scherm en het rijden bijzaak is geworden.
 
Allerlei functionaliteit is achter een paar clicks terecht gekomen. Ruitverwarming, stoelverwarming, ritinformatie, camera, radio en bluetooth niet meer in één scherm. Al die dingen moet je nu naar zoeken terwijl je rijdt, oftewel onnodig naar het scherm kijken. Onveilig en dus onbegrijpelijk.
 
Wat voor meerwaarde is het eigenlijk om veel naar deze waardes te kijken? In begin deed ik het ook maar daar ben ik vanaf gestapt. It is what is is. 😉 vind het best oké dat het nu achter menu item zit. Alleen hadden ze er veel meer mee kunnen doen. Nog meer gegevens tonen bijvoorbeeld.

Denk persoonlijk dat er sommige veel te veel bezig zijn met het scherm en het rijden bijzaak is geworden.
Op een road trip onderweg naar de volgende SuC is het wel handig te weten wat hij doet. En ook fijn bijvoorbeeld zomer met winter te vergelijken. Maar toegegeven, het is relatief. Had het er nooit opgezeten hadden we ook niet beter geweten.
 
Op een road trip onderweg naar de volgende SuC is het wel handig te weten wat hij doet. En ook fijn bijvoorbeeld zomer met winter te vergelijken. Maar toegegeven, het is relatief. Had het er nooit opgezeten hadden we ook niet beter geweten.
Inderdaad als het altijd zo was dan wist je niet beter. Kwestie van wennen. Zelf vind ik het wel handig dat je nu alle informatie mbt verbruik in één overzicht hebt zodat je niet hoeft te swipen tussen huidig verbruik en historisch verbruik. Voor het rijden naar de SuC werkt het energie scherm handiger dan voorheen want die kan je nu met één klik opvragen en laten verdwijnen.