You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad wat een verhaal. Ik ga vrijdag dezelfde route rijden. Heb ook Ibis geboekt, zal dus een tegenvaller worden !?
Hoe kom je trouwens aan de code voor de SuC in Aix. Ik wil daar ook laden, maar kom daar pas op zaterdag. PM mij anders aub de code als je zou willen.
Laat ze morgen maar de rode loper uitleggen want uh anders vrees ik voor mijn Model X :scared:Pfff, wat een verhaal. Gelukkig is/was je vrouw een Tesla fan....
18#2041*Staat die code niet gewoon in de supercharger lijst in de Tesla?
Van Metz naar Nancy, wederom alleen......
[.
Ik sta hier een beetje bekend als de grootverbruiker in Kw's.Heb net de reis ingevoerd in de NAV van de Tesla en die geeft aan rechtstreeks van Metz naar Nuits Saint Georges, dus zonder tussenstop in Nancy. Waarom heb jij daar wel voor gekozen?
Ik sta hier een beetje bekend als de grootverbruiker in Kw's.
Voor een trip van Metz naar Nuits Saint Georges heb je 300 typica nodig en dien je zeer rustig te rijden. Ik heb de hele reis tussen 130 en 140 km/h gereden, lekker door dus. Ik stop liever na de lunch in Metz voor een ijsje voor de kids in Nancy dan dat ik met 90 km/h per uur op de rechterbaan moet blijven hangen, maar dat is een keuze
Ik houd mijn hart vast, heb CJ al een beetje voorbereid op een langdurige reparatie........vrees voor de kennis hier.....Zuur Sander, ik hoop dat ze het snel in orde maken.
Ik sta hier een beetje bekend als de grootverbruiker in Kw's.
Voor een trip van Metz naar Nuits Saint Georges heb je 300 typica nodig en dien je zeer rustig te rijden. Ik heb de hele reis tussen 130 en 140 km/h gereden, lekker door dus. Ik stop liever na de lunch in Metz voor een ijsje voor de kids in Nancy dan dat ik met 90 km/h per uur op de rechterbaan moet blijven hangen, maar dat is een keuze
Ik houd mijn hart vast, heb CJ al een beetje voorbereid op een langdurige reparatie........vrees voor de kennis hier.....
Afhankelijk van de stand van de zon blijft het dak zo ver mogelijk dicht. Voor de luchtcirculatie zet ik 'm op stand 20.Misschien heb je het al geprobeerd, maar, airco of niet, boven de 25 graden en/of brandende zon blijft bij mij het panodak dicht. Ik heb met die extreem hete dagen hier gemerkt dat het dak prima warmtewerend is, zelfs zo dat je aan de binnenkant geen hitte aan het glas voelt.
De zijraampjes kunnen natuurlijk een stuk open.
Zo deden we het vroeger ook, toen er nog geen airco was. Ik zie dat je een witte hebt, wat ook al gunstig is voor de warmteopname van de auto.
Ik hoop dat ze het snel oplossen en dat de rest van de vakantie zonder problemen zal zijn. Een heel goede vakantie toegewenst!
De route du soleil redt je zeker wel. Aartselaar -> Metz is het langste stuk. Afhankelijk waar je vandaan komt kun je wellicht beter overgrond rijden. Verder geen probleem! Je hebt evt nog een extra stop in Maçon.Iemand hier al ervaring opgedaan met het rijden met een dakkoffer op het dak. Ik heb afgelopen weekend de Whispbar dakdragers gekocht en een de grootste Thule box (motion xxl). Het hele weekend met de box rondgereden en het verbruik opbde snelweg met lege dakkoffer ligt op 240-250 wh bij een snelheid van 110km. Vraag me af of met bepakking en 3 extra kids de afstanden tussen de superchargers nog te halen zijn [emoji33]
Iemand hier al ervaring opgedaan met het rijden met een dakkoffer op het dak. Ik heb afgelopen weeknde Whispbar dakdragers gekocht en een de grootste Thule box. Het hele weekend met de box rondgereden en het verbruik opbde snelweg met lege dakkoffer ligt op 240-250 wh bij een snelheid van 110km. Vraag me af of met bepakking en 3 extra kids de afstanden tussen de superchargers nog te halen zijn [emoji33]