Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Italië-Frankrijk, lijkt wel voetbal :)
Je 1e lange trip bij voorkeur niet met je vrouw doen. Als je eenmaal ervaring hebt gaat t prima;). Verwen r en zet r voor een paar tientjes op t vliegtuig. Ga zelf lekker 1 of 2 dagen eerder op je gemak. Neem de 1e keer n hotel halverwege en haal haar relaxed op. Het is een kwestie van anders plannen.
Zijn aan het kijken voor Kroatië of Biarritz. Maar denk dat ik ook mijn vrouw en kinderen laat heen vliegen om ze daar dan op te halen. Kom ik zelf ook eens aan mijn rust ;)
 
Kreeg net deze mail van Due energie, best goed geregeld daar.
Ik heb maar via Paypal die 7,32 Euro betaald om een jaar te verlengen, we gaan dit jaar niet naar Italie.
Als iemand mijn kaart wil lenen, stuur me dan maar een PM.
Laad tegoed toevoegen gaat via bijgevoegde site met je kaartnummer en Paypal of Credit card.
 

Attachments

  • DueEnergie.png
    DueEnergie.png
    140.4 KB · Views: 44
  • DueEnergie2.png
    DueEnergie2.png
    817.2 KB · Views: 34
Last edited:
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Heeft iemand tips voor een goede (ruime) parkeergarage in Milaan? Het liefst een garage waar je ook kan laden, anders moeten we via de supercharger rijden om bij te laden (we zitten in Lecco dus dat is uit de richting van de supercharger).

Het mag ook een garage zijn waarvandaan je de trein/bus richting het centrum kan pakken.
 
Al op chargemap gekeken neem ik aan..? lijkt dat er genoeg mogelijkheden zouden moeten zijn.
Weet iemand iets meer van E-moving ? zie nu dat ze meerdere laadpunten hebben. Moet je daar aparte kaart voor hebben of volstaat de Due kaart ?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-07-15 om 19.43.47.png
    Schermafbeelding 2016-07-15 om 19.43.47.png
    374.4 KB · Views: 28
Op 200 meer zit een erg grote Auchan... op 100 meter een grote Praxis-variant.. verder diverse kledingwinkels etc. In de Auchan kan je ook wat eten. Echt een prima plek.Je moet alleen stukje van de doorgaande noord/zuid route af richting binnenland mocht je op doorreis zijn. Voor ons is het maar 20 km van ons reguliere vakantieadres... ben er wel blij mee -;)