Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Binnenkort ga ik naar Italie en ben van plan op de Brennerpas nog even aan de SuC te hangen voordat ik de sneeuwgebieden in ga. Als ik richting zuid rij, moet ik dus naar de "verkeerde kant" van de snelweg voor deze SuC. Volgens google maps moet ik dan na het laden weer een stuk noordwaarts oostenrijk in om te keren richting het zuiden.

Is dit echt de enige manier of kan ik op via een andere weg weer direct richting zuid?
Je kunt ook een stuk naar het zuiden parallel aan de snelweg en er dan weer op. Heb ik afgelopen zomer gedaan. Wolf (de straat) is gewoon tweerichtingsverkeer.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: job-lek and Roel87
Binnenkort ga ik naar Italie en ben van plan op de Brennerpas nog even aan de SuC te hangen voordat ik de sneeuwgebieden in ga. Als ik richting zuid rij, moet ik dus naar de "verkeerde kant" van de snelweg voor deze SuC. Volgens google maps moet ik dan na het laden weer een stuk noordwaarts oostenrijk in om te keren richting het zuiden.

Is dit echt de enige manier of kan ik op via een andere weg weer direct richting zuid?
Ik heb hem enkel gebruikt richting Oostenrijk, maar van wat ik me er kan herinneren kan je bij het wegrijden beide richtingen kiezen. Het waren wel allemaal V2's dacht ik. Affi is ook wel een goede locatie om te laden. Daar heb je een deel V3 chargers.
 
  • Like
Reactions: job-lek