Hotel Eckert?Goede berichten zo te lezen. Ik ga op een vrijdag het 1e stuk rijden tot net boven ZW. Daar een hotel met DES. dan op zaterdag Zwitserland en naar Barolo doorrijden.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hotel Eckert?Goede berichten zo te lezen. Ik ga op een vrijdag het 1e stuk rijden tot net boven ZW. Daar een hotel met DES. dan op zaterdag Zwitserland en naar Barolo doorrijden.
Nee, via taste style Augen. Erg fijn hotel vorig jaar ook gezeten, maar toen nog met de Volvo.Hotel Eckert?
Kun je daar laden?Nee, via taste style Augen. Erg fijn hotel vorig jaar ook gezeten, maar toen nog met de Volvo.
Die moet ik eens googlen. In oktober overnachten we op de heenweg bij de SuC Egerkingen. Retour doen we in één ruk.Nee, via taste style Augen. Erg fijn hotel vorig jaar ook gezeten, maar toen nog met de Volvo.
Hier ook, Duitsland geen enkel probleem (tijdens zwarte weekend), Zwitserland, alleen bij Meride 'slechts' 2 van de 10 beschikbaar aan het begin van de middag (maar ook gedurende onze laadtijd (ongeveer 40 minuten) zijn niet alle stalls bezet geweest. Overige Suc's tot aan Arezzo nergens problemen ervaren, terugreis via Milan en Strasbourg evenmin.wat zijn jullie ervaringen met SuC in DLD? genoeg plek onderweg of gezeur en een wachtrij?
Heen- en terugreis Umbrië, geen enkel probleem bij SuC gehad. Waren beide zwarte weekends.Buiten de piekdagen van vakanties om: plek zat in Duitsland.
De weekenden van de wintersportweken en de aanvang van de schoolvakantie....hmm
Oooopsie die dikke vingers van mij...@Frank C Hoe kun je een disagree geven voor iets wat ik (niet) heb meegemaakt??
vorig jaar ook gehad in Le Caylar. Laatste laadstop voldoende geladen om redelijk leeg daar aan te komen, op de nav stonden toch alle plaatsen vrij. Bij aankomst bleek geen enkele suc te werken wegens stroomstoring op gans de aire. Na 4 keren van suc naar chademo gereden te hebben op de parking uiteindelijk de type 2 laadpaal aan de praat gekregen (die viel ook continu uit) en een beetje kunnen laden tot ik er gerust in was dat ik tot aan de Narbonne suc kon geraken aan 90km/h achter een camion. Misschien dat er ondertussen beter stroomstoringen doorgegeven worden naar de nav.En vergeet niet dat er altijd een kleine kans is dat je sowieso moet wachten, ook al ben je de enige Tesla.
Bij een stroomstoring. Heb ik gehad in Amsterdam, toen met de grote stroomstoring bij Diemen.
In Nederland ja. In Italië is het andere koek.Ik zou er verder toch geen rekening mee houden. Gemiddeld valt op een willekeurige locatie ongeveer eens in de 7 jaar de elektriciteit uit, met een herstelduur van gemiddeld anderhalf tot twee uur. Dat is een erg kleine kans als je daar net wilt laden bij de SuC. Dat is precies de reden dat nog maar weinig Tesla-rijders dit eens meegemaakt hebben.
Denk hierbij ook aan de fossiele rijders, die kunnen ook echt niet tanken als er geen elektriciteit is.
Nergens zo goed als in Nederland. In Italië op 3 weken tijd 2 keer langdurige stroomuitval.O ja... draadje gaat over Italië... en de gemiddelde cijfers over stroomstoringen aldaar heb ik niet bij de hand maar zullen zeker minder goed zijn.
Altra tortaIn Nederland ja. In Italië is het andere koek.
Puh, alsof dat allemaal kan door de Enel X fastchargers, ik was er vorig jaar juli "al" gewoon op SuC'sWie-o-wie heeft op 3 augustus j.l. in Napels de nieuwe fastcharger van Enel als eerste gebruikt? Een olandese met een Tesla!!
Dat is raar. Ik was gewoon blijven staan totdat iemand naar me toe zou komen. Bureaucratie...Vorige vrijdag probleem met insteken van 'tolkaart' in automaat te Brescia.
De 'vriendelijke' operator bleef maar herhalen dat ik de 'tolkaart' in de automaat moest steken, alsof ik motorisch gestoord was..
Na wat heen en weer gebabbel kreeg ik van de 'vriendelijke' operator een 'boete' (had ik pas later na het lezen van het ticket begrepen) van 67 EUR aangesmeerd omdat ik zogezegd mijn 'tolkaart' verloren was; ik heb nu 15 dagen om te betalen.
Heb natuurlijk een klachtenmail gestuurd naar de 'vrienden' van autostrade.it, maar wou even weten of er iemand gelijkaardige ervaringen had met deze 'vriendelijke' mensen ?
Hoeveel mag je aftikken?Puh, alsof dat allemaal kan door de Enel X fastchargers, ik was er vorig jaar juli "al" gewoon op SuC's
Maar het leven gaat daar wat trager. De boete voor het in diezelfde maand juli 2017 maar liefst 15 m de zona trafico limitato inrijden (pas daar kon ik omkeren) kwam ook pas in juni 2018 binnen, en het was toch echt een elektronisch controlesysteem