Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie Polen

This site may earn commission on affiliate links.
Katowice heeft 2 SuC, Katowice Supercharger en Katowice E.leclerc.
Ben in de Katowice Supercharger 4x gaan laden de laatste 2 jaar op heen en terugweg naar Oekraïne met mijn M3SR+.
Deze heeft als voordeel dat die ligt aan een groot Orlen benzinestation met oa een CarWash en mini-market.
Achter deze plaats ligt een park met groot grasveld dus je kan wel even de benen strekken tijdens het laden.
In 2020 was het er zeer rustig door Corona, vorig jaar september/oktober waren de 4 plaatsen bijna allemaal bezet dus kWh delen was de boodschap.
Hou goed je navigatie in het oog want je moet een U bocht maken om deze SuC te bereiken vanaf de A4/E40.
 
  • Informative
Reactions: Camelroel
Je blijft toch zeker wel overnachten in Krakow?? Zonde om daar niet in één van de kelder Jazz clubs te belanden - als ze open zijn that is. Kies een van de hotels met een Dec en die 90% charge moet toch wel lukken.
Ik heb een Airbnb net buiten het centrum geboekt. Zo te zien rij ik langs een aantal 50kW Greenway laders dus een beetje bijladen zou geen probleem moeten zijn.
Heb je een voorstel van die Jazz clubs? Dat is wel iets voor een van de avonden. Ik ga pas in april dus hoop dat de Corona dan weer iets minder is.
 
Bialystok komt wel naar voren als je het op Google intikt maar op de site vervolgens niet te vinden.

Op teslanorth staat hij als vrij recent geplaatst
891E877E-430D-411B-8329-12C921C24F36.jpeg
 
Bialystok komt wel naar voren als je het op Google intikt maar op de site vervolgens niet te vinden.

Op teslanorth staat hij als vrij recent geplaatst
View attachment 759307
Maar wel als unavailable.
 
Wij zijn toen eerst beland bij een café ergens in een zijstraat waar ze ook shotjes deden. De tap/koeling was stuk dus we kregen bierflesjes in een wijnkoeler. Daarna overgegaan op shotjes. Eén Jazzbar was ergens drie verdiepingen de kelder in....

Erg veel herinnering heb ik niet aan die avond 🙄
 
  • Funny
Reactions: job-lek