You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik dacht gewoon die Pirelli die Tesla verkoopt maar zelf door mijn bandenman er te laten opleggen. Die zijn nu uitverkocht bij zijn reguliere leverancier en hij stelt als alternatief de Bridgestone Blizzak LM-32 voor. Iemand ervaring met deze band ? Als ik puur afga op het bandenlabel lijkt me dat hij toch een stuk minder grip heeft op een nat wegdek dan de Pirelli
De Pirelli's kan ik via mijn "banden man" kopen voor 270,- per stuk (incl btw en montage)
Is dat een goede prijs?
Dus net geen 1500,- voor een set incl BTW.Velgen: 251,-
TPMS sensoren: 53,-
Centercaps: 5,-
Prijzen per stuk excl. BTW.
Bij mij was het 916 voor alle vier (incl btw en montage), door de sneeuwval in Duitsland is het allemaal sneller uitverkocht en pak ik er naast. hij moet nu uitwijken naar een andere leverancier en dan komt het op net geen 250 per stuk (ook alles incl)
Gezien op Facebook... Wat vinden jullie hiervan?
Wit op wit.
Ik vind het zeker wat hebben. Maar of ik het zou durven?
"Had my wheels painted "pearl white" to match the body. Vintage pre-autopilot 2012 Model S."
Volgens mij moet je dan elke dag de velgen wassen.
Volgens mij moet je dan elke dag de velgen wassen.
Voorwielaangedreven? Zeg, niet vloeken hè [emoji14]
Als ik het goed heb is dit de ideale bandenmaat voor 19 inch?
- 255/45/19 achteraan
- 245/45/19 vooraan
Kan 4x de maat vooraan ook gewoon?
Waaraan moet de afmeting van de velg dan voldoen?
Waarom niet gewoon 245 rondom (de aanbevolen standaardmaat)?
Kun je ook nog eens banden roteren.
Ok! Ik ging zelf even uit van de standaard velgen.