Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb in de proefrit op 21" gereden en vond het niets eerlijk gezegd. Ja wegligging is beter maar goed hoe vaak loop je nou echt te hoeken.... is met die 245 banden ook goed genoeg te doen. Bandgeluid vond ik echt veel te veel aanwezig, ongetwijfeld zijn er stillere banden te krijgen maar je krijgt het nooit weg. Daarnaast lever je ook nog wel wat in op actieradius. Ik vind dat alle nadelen eigenlijk het niet waard voor 1 belangrijk voordeel: het ziet er mooier uit.

Alhoewel ik eerlijk toegeef dat ik op iedere auto tot nu toe grote velgen heb gehad, maar bij BMW's is het wel een must :D

Ik heb nu een P90D als leen auto meegekregen. Wat een power, heb er zelf nekpijn van gekregen door steeds flink
op te trekken :p

En jawel met 21'' pantoffels. Weg ligging is inderdaad beter, maar ook meer banden geluid.. Ze zouden een soort 21'' velg moeten
die net zo veilig is wat betreft schade als een 19''.
 
Ik heb nu een P90D als leen auto meegekregen. Wat een power, heb er zelf nekpijn van gekregen door steeds flink
op te trekken :p

En jawel met 21'' pantoffels. Weg ligging is inderdaad beter, maar ook meer banden geluid.. Ze zouden een soort 21'' velg moeten
die net zo veilig is wat betreft schade als een 19''.
Gewoon goed sturen. Ik heb in 45000 km nog geen krasje op mijn 21" velgen. En dan kijk ik met maar één oog. In het land der blinden is één oog koning ;)
 
  • Like
Reactions: vdvoorde
image.jpeg
Hoi, tweede post op dit forum, dus hoop dat ik het goed doe... Ik heb in een "impuls" (wilde wat nieuws proberen) een set 21 inch (staggered) AvantGarde M590 besteld voor mn P85D. Hiervoor had ik er Vossen (verkoop ik zelf) onder liggen, maar met AG nog geen ervaring. Iemand ervaring hiermee?

image.jpeg image.jpeg image.jpeg Yes! Ze zijn binnen. Wat denken jullie?
 
  • Like
Reactions: MickC
Wie, ik? Hoe kom je er op?;)

Tuurlijk!:cool:

En ik denk dat ze op een S mooier zijn dan op de X... was al wel benieuwd wie als eerste de link met de refs zou leggen:rolleyes:.

Ik stuur je ter beloning (per PM) een (niet overdraagbare!) uitnodiging voor een event op 31 Juli! :D
 
Niet te lang over nadenken, gewoon verder gaan met Michelin, maar dan in de Pilot Super Sport uitvoering. Ik heb die in 285/35-20. Betere grip dan Pirelli PZero, die ik eerder had.
Jij kunt ze monteren in 245/35-21 voor resp. 255/35-21 achter, zonder enig bezwaar. 265/35-21 schijnt er wel aan te komen, maar ik zie ze nog niet.