Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ja, dat weet ik, echter die kerel belt niet meer terug voor een afspraak te maken :( beetje klaar mee.. zoek dus alternatief.

Dag Peter.
Vreemd dat je dit zegt.
Dit is jouw laatste bericht:
"Hallo, mijn lokale bandenboer heeft een poging gedaan, maar montage lukte niet. Nu is het zo dat mijn Tesla bij servicecenter staat, moet mogelijk nieuwe computer in… Als ik weer rij dan maken we een afspraak.
MvG Peter"
Ik wacht dus op jouw bericht.
Het is ook nog zo dat "die kerel" ook andere werkzaamheden heeft.
Op dezelfde site waar je ze besteld hebt staat een held grote knop "Zoek een dealer in uw buurt"
Daar staan meer dan 100 installatieadressen in het hele land.
 
Dag Peter.
Vreemd dat je dit zegt.
Dit is jouw laatste bericht:
"Hallo, mijn lokale bandenboer heeft een poging gedaan, maar montage lukte niet. Nu is het zo dat mijn Tesla bij servicecenter staat, moet mogelijk nieuwe computer in… Als ik weer rij dan maken we een afspraak.
MvG Peter"
Ik wacht dus op jouw bericht.
Het is ook nog zo dat "die kerel" ook andere werkzaamheden heeft.
Op dezelfde site waar je ze besteld hebt staat een held grote knop "Zoek een dealer in uw buurt"
Daar staan meer dan 100 installatieadressen in het hele land.

Nee dat is niet juist en gewoon 100% gelogen! Die mail was van 6 juni. Op 12 juni heb ik je gebeld om 11:12, daarvoor ook al 2x, (waar je ook niet op terugbelde) en gevraagd of ik deze week langs kon komen, je zou me terugbellen, dat is nooit gedaan. Daarnaast hadden we per mail al gesproken over de kosten die dealers rekenen voor inbouw. Er is door mij meerdere keren moeite gedaan om die alloygators te laten monteren.

Maar wanneer maak je het dan concreet? Of is de service na aankoop dat ik zelf mag oplossen? #teleurgesteld
 
  • Informative
Reactions: PeDuvelt
Hey Herb Ivanovitch, deze week wordt er weer een nieuwe MX 100D besteld en nadat die geleverd wordt (september pas als ik geluk heb) kom ik weer bij je langs voor de dashcam, betere lampjes en alloygators :). Kun je geen dependance openen in Tilburg naast het Delivery Center? ;-)

Alles kan. Maar ik kan me niet opsplitsen.
Er zijn al mensen die vertellen dat ik een secretaresse nodig heb!)
 
Ik heb deze week 21" Pirelli P zero's gemonteerd met PNCS (Pirelli's Noise Cancelling System).
Deze banden hebben aan de binnenzijde van het loopvlak een stuk schuimrubber, waardoor de holle ruimte minder geluid zou moeten generen.
Ook mijn velgbeschermers liggen er erg mooi in.



IMG_6744.JPG