You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb (naast de aanbiedingen van Janc en Go4it) even zitten rondkijken om 4 nieuwe sensoren te kopen. En vroeg me het volgende af: zijn er niet 2 soorten van programmeren/inlezen van sensoren?Tesla is bezig om bij een van de volgende softwareupdates een bezoek aan de werkplaats overbodig te maken.
ja ben ik ook wel benieuwd naar.Wat is de "strategie" die jullie (MX owners) hanteren?
Ik heb altijd een 2e set gehad voor al mijn auto's. Bij de X ga ik voor de eerste keer aankomende winter een vers setje winterbanden om de 22 inch laten schroeven.ja ben ik ook wel benieuwd naar.
zit te dubben, een set extra velgen met banden of de banden zelf verwisselen?
het laatste lijkt me eigenlijk niet zo fijn voor de velgen...
Er zijn inderdaad ook een paar soorten 'universele' sensoren verkrijgbaar die voor verschillende systemen geconfigureerd kunnen worden. (Helemaal universeel zijn die dingetjes niet; de vorn van de velgrand bij het ventiel speelt ook een rol.)Heb (naast de aanbiedingen van Janc en Go4it) even zitten rondkijken om 4 nieuwe sensoren te kopen. En vroeg me het volgende af: zijn er niet 2 soorten van programmeren/inlezen van sensoren?
Want toen ik vorige week bij de bandenboer was toonde hij me zijn hand-held-kastje waar een sleufje in zat waar een nieuwe tpms-sensor in past en hij die voor montage even moet in plaatsen en moet geprogrammeerd worden voor een Tesla MS 2012-2014.
En dan is er natuurlijk het "inlezen" van de sensoren door de auto zelf.
Ben in ieder geval blij dat we kunnen besluiten dat de spuitbus Tyre's-leak niet de oorzaak was van het defect.
[Repost]
In tegenstelling tot the Model S configurator (vroeger), lijkt het alsof het niet mogelijk is om een extra set velgen ( de 22" Onyx Black Turbine's) te kopen, specifiek voor het gebruik in de winter. Ik heb voor m'n S 2 sets 21" Turbine's die ik afwissel winter/zomer, en die ik na elke wissel laat herstellen/coaten. Wat is de "strategie" die jullie (MX owners) hanteren? Toch elke keer banden monteren op zelfde set velgen? Specifiek voor de Onyx Black, zijn deze makkelijk te herstellen? [Ik ga er hier van uit dat ze powdercoated zijn, en dat elke schade nogal ferm opvalt]
De X gaat de grens niet over; op wintersport gaan we met SHoe los je het dan op met sneeuwkettingen?
komende week al? Staat heel de week een graad of 19 op de planning.Ik heb via de Group Buy hier 20" aangeschaft en met korting bij Profile in Mijdrecht winterbanden er om laten leggen. Mijn 22" gaan daar in de opslag en in het voorjaar laat ik ze weer wisselen. Komende week gaan de 20" met winter onder de MX.
Voor welke band heb je gekozen?Ik heb via de Group Buy hier 20" aangeschaft en met korting bij Profile in Mijdrecht winterbanden er om laten leggen. Mijn 22" gaan daar in de opslag en in het voorjaar laat ik ze weer wisselen. Komende week gaan de 20" met winter onder de MX.
@Art747 Arthur, ik zou nog even wachten als dat kan, met deze temperaturen slijten winderbanden héél erg snel.Ik heb via de Group Buy hier 20" aangeschaft en met korting bij Profile in Mijdrecht winterbanden er om laten leggen. Mijn 22" gaan daar in de opslag en in het voorjaar laat ik ze weer wisselen. Komende week gaan de 20" met winter onder de MX.
@Art747 Arthur, ik zou nog even wachten als dat kan, met deze temperaturen slijten winderbanden héél erg snel.