You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dat deze?Gezocht:
1x T-Sportline 19" Zilver Velg
Tijdje terug heb ik mijn linkerachter velg kapot gereden en is helaas is deze niet meer te redden =[ Nu ben ik dus genoodzaakt om in de tussentijd op mijn originele velgen te rijden =[
Nee past niet, verschillende steek!passen de standaard velgen van de MS (19") op de model 3 (19")?
met andere woorden, is het nuttig om een reservewiel van de Model S mee te nemen in de model 3?
passen de standaard velgen van de MS (19") op de model 3 (19")?
met andere woorden, is het nuttig om een reservewiel van de Model S mee te nemen in de model 3?
Misschien gewoon een andere leverancier zoeken?even een andere vraag. Ik heb nieuwe banden nodig voor mijn model X 255/45R20 en 275/45R20. Michelin Latitude Sport 3 zijn dit jaar kennelijk niet meer leverbaar. Ik heb begrepen dat het belangrijk is dat er een foamlaag in de band zit.
Welke andere banden komen dan nog in aanmerking?
Ik reed hiervoor met 20" staggered velgen met achter 285/35-20 op 10" velgen met ET35. (Hier te koop.)Past 285-35/21 op de staggered velgen van mijn P85+? Nu dus 265-35 erop maar die zijn aan vervanging toe
en heb deze 285 nog liggen van een vorige auto.
Gaat dus alleen om de achterwielen....
Heeft iemand hier ervaring met garantie/onderhoud op een tesla zonder TO banden? Ik ben aan het rondkijken voor nieuwe banden en de vriendelijke meneer bij euromaster vertelde me dat een TO markering toch wel veel uitmaakt. Ook had hij een verhaal over gedoe met tesla die onderhoud/garantie weigerden omdat er verkeerde banden gemonteerd zouden zijn. Ik vind het een vreemd verhaal. Ik kreeg er de indruk bij dat ze liever hebben dat ik michelins met TO bestel dan die iets goedkopere pirelli's.
ik kan mij voorstellen dat Tesla Duitsland moeilijk doet, aangezien daar de typegoedkeuring en banden (en andere accessoires) vaak ingedragen op een brief o.i.d. moeten zijn. Staat het niet op die brief, dan is de auto in principe niet toegestaan voor deelname aan verkeer. Volgens mij mag Tesla NL niets weigeren als je de juiste band er op hebt (maatvoering, load-index, speed index).
Geen vreemd verhaal, want financieel gewin voor hen.Heeft iemand hier ervaring met garantie/onderhoud op een tesla zonder TO banden? Ik ben aan het rondkijken voor nieuwe banden en de vriendelijke meneer bij euromaster vertelde me dat een TO markering toch wel veel uitmaakt. Ook had hij een verhaal over gedoe met tesla die onderhoud/garantie weigerden omdat er verkeerde banden gemonteerd zouden zijn. Ik vind het een vreemd verhaal. Ik kreeg er de indruk bij dat ze liever hebben dat ik michelins met TO bestel dan die iets goedkopere pirelli's.
Eens met Paulus. Het verhaal van Euromaster klopt wel als het om niet-Tesla velgen gaat. Dan doet Tesla wel eens moeilijk als je komt met trillen/kraken/ongemak problemen die theoretisch terug te herleiden zouden kunnen zijn op de velgen.Geen vreemd verhaal, want financieel gewin voor hen.
Maar wel volkomen onwaar.
Verkoperstrucje om je een duurdere keuze te laten maken.
En jij weet nu gratis en voor niets dat je daar nooit meer hoeft te komen. Of ze proberen je een loer te draaien of ze zijn echt zo dom. Allebei reden genoeg om er nooit meer te komen.
De eerste paar honderd kilometer voelt elke nieuwe band zwabberig; moet gewoon nog wat inslijten.Ik heb afgelopen week twee Pirelli P-zero 245/45 R19 (run-flat uitvoering) laten monteren op de achterwielen.
(Voor zitten nog Michelin, die kunnen nog een paar maanden mee).
De bandenleverancier liet me zien dat deze een stuk stijvere wangen heeft, wat logisch is.
Wat mij sterk verbaasde, is dat de auto nu een stuk meer lijkt te zwabberen.
Kwa gevoel is het, of de banden juist slapper zijn, en de auto meer heen-en-weer deint.
Heeft iemand ook zo'n soort ervaring met runflat?
Ik ben een beetje huiverig om binnenkort voor de voorkant ook hetzelfde type te kopen, stel dat het nog erger wordt..
Het zal zijn.. kan me alleen niet herinneren dat de wagen zo reed toen hij (en de banden) nieuw waren.De eerste paar honderd kilometer voelt elke nieuwe band zwabberig; moet gewoon nog wat inslijten.