Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verdwijnende bovenbalk bij navigatie sinds 8.0

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is toch precies wat hier niet goed gaat?

Dat vind ik niet. Als ik bedenk: "Dat wil ik horen" is er één algemeen zoekveld en die vindt het altijd. En dan maakt het niet uit waar hij het vindt. Ik hoor wat ik wil horen in een paar seconden en met een minimum aan handelingen, terwijl ook nog eens onderaan een rijtje wordt bijgehouden van wat ik meestal luister of kort daarvoor aan had staan.
 
Dat vind ik niet. Als ik bedenk: "Dat wil ik horen" is er één algemeen zoekveld en die vindt het altijd. En dan maakt het niet uit waar hij het vindt. Ik hoor wat ik wil horen in een paar seconden en met een minimum aan handelingen, terwijl ook nog eens onderaan een rijtje wordt bijgehouden van wat ik meestal luister of kort daarvoor aan had staan.
Helder, ik dacht dat het ging over het verdwijnen van knoppen achter het navigatiescherm (waardoor informatie juist minder direct beschikbaar is).
 
In of uit zoemen gebruik ik zeer regelmatig.
Nu eerst 1x scherm aanraken, even wachten zodat de +&- knoppen zich verplaatst hebben en dan kan ik pas in of uitzoemen.

Voor mij zouden de +&- zichtbaar mogen blijven in navigatie weergave (en zeker al niet van plaats mogen veranderen)