Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik betaal voor de huidige auto de premie van dit jaar. En ik denk dat die relevanter is voor de vergelijking dan de premies van Maurice en Loek (iets meer vanwege de staffel) van vorig jaar....

Ik heb de ass. belasting genoemd om appels met appels te vergelijken.
Het noemen van premies van vorig jaar maakt er toch weer stoofperen van (wel lekker, maar niet relevant)
 
Last edited:
Ik betaal voor de huidige auto de premie van dit jaar. En ik denk dat die relevanter is voor de vergelijking dan de premies van Maurice en Loek (iets meer vanwege de staffel) van vorig jaar....

Ik heb de ass. belasting genoemd om appels met appels te vergelijken.
Het noemen van premies van vorig jaar maakt er toch weer stoofperen van (wel lekker, maar niet relevant)
hoho, de premie die ik noemde was voor 2016 hoor.
(jij betaalt dus gewoon teveel :p)
 
Maar overeengekomen in 2015?

Ik bedoel, als die premies nu niet meer te krijgen zijn, dan moeten we die nu niet meer noemen, om verwarring te voorkomen?

Overigens.... als we dan toch een smiley willen uitdelen....;)... weet jij al je premie voor volgend jaar? :p
 
Maar misschien het makkelijkst...

Gewoon beide aanbieders een premie incl. ass belasting (en evt. SVI) aanvragen, en dan de prijs vergelijken.

Wellicht is dat informatiever dan onze successen om eind 2015 nog voor te sorteren op de prijsverhogingen.
 
Officiële TESLA verzekeraar is veel gezegd, het is EAS, European Automotive Services. Ook een tussenpersoon en daarnaast is het voorstel van Van Dessel veel interessanter qua premie en de voorwaarden zijn beter.
EAS, volgens mij was dat de tussenpersoon die de Centraal beheer verzekering eerst aanbood, en dus de daarbij behorende prijsverhoging door onze strot probeerde te duwen...
 
Tsja, het is een verzekering... Wat valt er verder over te zeggen? Zal ongetwijfeld niet de goedkoopste optie zijn, maar een specifieke tesla verzekering heeft als voordeel dat het 'voertuigvolgsysteem' (gps via de app) en het ingebouwde alarm gewoon geaccepteerd worden.
 
Een verzekering is een verzekering is een verzekering ..... Ze zijn allemaal 'goed', maar je komt er helaas pas achter 'hoe goed' als je een schade hebt. Ik heb haar bij PMP ondergebracht. En die beslissing was gebaseerd op datgene wat ik in dit draadje heb gelezen.

Wat een heerlijk forum is dit toch. Met dank aan allen die mij in de aanschaf van een Tesla zijn voorgegaan en hun ervaringen hier hebben gedeeld!
 
Ik zit via van Tol en Zn., die reageerde veruit het snelst op offerte aanvraag. Schade afhandeling (iemand tikte mijn achterbumper aan) was een telefoontje en een e-mail met de scan van het schadeformulier, verder ging alles vanzelf, eigen risico is ook netjes teruggestort. Niks te klagen, behalve dan dat hij 100€ duurder was dan PMP... :D
 
  • Like
Reactions: HWS
Heb 2 weken geleden een polis bij Delta Lloyd afgesloten voor mijn MS. op dit moment voor mij met de beste voorwaarden.
3 jaar nieuwwaarde, geen alarm eis
Geregeld via mijn eigen adviseur,
Het eigen risico bij Assicuro vind ik erg hoog (€ 2500).
Let goed op de polis voorwaarden, want bij independer geven ze verkeerde informatie.
 
Je mag kiezen bij Assicuro:
2500 eigen risico: 0 opslag
1000 eigen risico: 100 euro opslag
750 eigen risico: 200 euro opslag
500 eigen risico: 300 euro opslag
bovenop de basispremie van 900 euro (incl assurantie belasting!)
Ja, maar als je daarbovenop nog de extra opties telt om op hetzelfde verzekeringsniveau te komen als Delta Lloyd, is die van assicuro wel een stuk duurder. Kaal misschien wel iets goedkoper. Maar bedenk je dat bij t rijden van een kleine schade bij een Tesla, je snel boven de hoogste eigen risico uitkomt.