Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom (waarschijnlijk) ook uit op turien. Kreeg er wel de eis van een LoJack bij. Kost niet de hoofdprijs en zit verder niet aangesloten op de electronica van de tesla dus gok dat dat hem dan moet worden. Ik zit met mijn 8 schadevrije jaren dan op iets meer dan 1900 (incl btw) per jaar.

1900,- bleek uiteindelijk bij een max van 20k km per jaar te zijn. Ik rij meer (zo'n 30-35k) dus werd het ineens 240 p/m i.p.v. de 160 p/m. Nog wel even bij EAS geinformeerd en daar kreeg ik niet eens een offerte voor een verzekering met nieuwwaarde. Dat zou te duur worden met mijn slechts 8 schadevrije jaren, aldus EAS.
Het zou dan 1300,- p/j zijn met een eigen risico van 1500 en een dagwaarde regeling zonder extra alarm eisen. Maar ik vind een dagwaarde regeling wel riskant.

Het lijkt erop dat ik dus bij turien uit kom voor 240 p/m met onbeperkte km's, een eigen risico van 500, 3 jaar nieuwwaarde regeling en een LoJack eis.

Ik vind het nog steeds fors, iemand nog tips voor alternatieven?
 
Nog een keer.. 12 jaar schadevrij 125 per maand , geen eigen risico, geen andere eisen, voor een 2e hands model S..Interpolis via Rabo. Is toch wel een goede deal. All risks..

Dit is met dagwaarderegeling en het voertuig is onder de 100k. Ik heb zelf voor mijn nieuwe MS ook gevraagd bij Interpolis wat dan de dagwaarde als ik de fabriek uit rij maar na 3 keer te zijn doorverbonden en 45 minuten wachten heb ik het opgegeven. ( Dit is overigens bij alle verzekeraars als je vraagt hoe de dagwaarde wordt vastgesteld).

Bij Turien heb je tevens 3 jaar nieuwwaarde regeling dus uw prijs is niet te vergelijken.
 
1900,- bleek uiteindelijk bij een max van 20k km per jaar te zijn. Ik rij meer (zo'n 30-35k) dus werd het ineens 240 p/m i.p.v. de 160 p/m. Nog wel even bij EAS geinformeerd en daar kreeg ik niet eens een offerte voor een verzekering met nieuwwaarde. Dat zou te duur worden met mijn slechts 8 schadevrije jaren, aldus EAS.
Het zou dan 1300,- p/j zijn met een eigen risico van 1500 en een dagwaarde regeling zonder extra alarm eisen. Maar ik vind een dagwaarde regeling wel riskant.

Het lijkt erop dat ik dus bij turien uit kom voor 240 p/m met onbeperkte km's, een eigen risico van 500, 3 jaar nieuwwaarde regeling en een LoJack eis.

Ik vind het nog steeds fors, iemand nog tips voor alternatieven?

Hoi Vincent, ik heb een goede deal bij Carmeleon; All Risk met een eigen risico van € 500,- en bijtelling en inzittende verzekering kom ik op € 120,64 per maand. Voor een nieuwe MX 100D. Een peilzender met abbo had ik reeds laten inbouwen en die is goed. Maar dat is met 18 schadevrije jaren (door mijn vrouw opgebouwd en deelbaar)...
 
Hoi Vincent, ik heb een goede deal bij Carmeleon; All Risk met een eigen risico van € 500,- en bijtelling en inzittende verzekering kom ik op € 120,64 per maand. Voor een nieuwe MX 100D. Een peilzender met abbo had ik reeds laten inbouwen en die is goed. Maar dat is met 18 schadevrije jaren (door mijn vrouw opgebouwd en deelbaar)...

Thanks, ik heb carmeleon wel gesproken. Ik kom een stuk hoger uit met slechts 8 jaren. Voor nu heb ik voor Turien gekozen, binnenkort even de peilzender in laten bouwen. Goede dekking met nieuwwaarde regeling en in vergelijking met anderen niet het duurste.
 
  • Like
Reactions: J-Peters
Ik ben ook reeds een beetje verzekeringen aan het vergelijken voor mijn net bestelde S en heb al mijn andere zakelijke verzekeringen via de Rabobank/interpolis dus daar ook opgevraagd.
Ik krijg ook de aanbieding te verzekeren via Turien maar de premie is voor 3-jaar nieuwprijsgarantie € 2.262,15 per jaar excl assurantiebelasting, dit terwijl ik 16 schadevrije jaren heb en minder dan 15K per jaar rijdt. Dit is toch wel erg hoog als ik andere prijzen lees van Turien hierboven. Iemand een advies om een prijs van Turien aan te vragen via een ander tussenpersoon?
 
Ik ben ook reeds een beetje verzekeringen aan het vergelijken voor mijn net bestelde S en heb al mijn andere zakelijke verzekeringen via de Rabobank/interpolis dus daar ook opgevraagd.
Ik krijg ook de aanbieding te verzekeren via Turien maar de premie is voor 3-jaar nieuwprijsgarantie € 2.262,15 per jaar excl assurantiebelasting, dit terwijl ik 16 schadevrije jaren heb en minder dan 15K per jaar rijdt. Dit is toch wel erg hoog als ik andere prijzen lees van Turien hierboven. Iemand een advies om een prijs van Turien aan te vragen via een ander tussenpersoon?
Wij zijn daar weg gejaagd met twee Tesla’s