Hier nu ook het krankzinnige aanbod van CB binnen. Gebaseerd op 1 jaar schadevrij ... (ik rijd al meer dan 25 jaar schadevrij ...).
Wat mij echter nog het meest tegen de borst stuit in dit geheel is de complete arrogantie waarmee dit allemaal gedaan wordt. Het zijn allemaal standaardbrieven die verstuurd worden. Zoals elders op dit forum al aangegeven o.a.
- Er wordt gesuggereerd dat IK de offerte heb aangevraagd ("Hartelijk dank voor belangstelling voor onze MKB Meerkeuzepolis Op uw verzoek ontvangt u hiermee uw offerte ..."). Wat een onzin en omkering van de daadwerkelijke situatie.
- Ik moet weer opnieuw een aanvraagformulier invullen :cursing:
. Schei eens uit.
- Zoals al elders opgemerkt zegt men eigenlijk de polis op (hoewel dit formeel niet correct gedaan is door CB) en geeft men je een nieuw aanbod waar je op in kan gaan. vanuit oogpunt CB had men een brief moeten sturen met referentie aan de eerdere polis en een aanbod te doen (met een hogere premie) gebaseerd op die specifieke polis. Ik heb nog niet gekeken naar de nieuwe voorwaarden (ga ik niet doen ook), maar als die afwijken van de bestaande voorwaarden had men daar melding van moeten maken.
Kortom: mij zijn ze in ieder geval kwijt. Formeel echter een raar gevalletje, want ik moet mijn oude polis gaan opzeggen zonder dat ik daar (formeel) een nieuw voorstel op heb ontvangen. Enige wat ze daar in een eerdere briief over gezegd heben is dat er een nieuw voorstel komt. (Formeel) gaan ze dat echter niet doen denk ik. We moeten het doen met "de offerte die we gekregen hebben omdat we die zelf aangevraagd zouden hebben".
Ik ga overigens deze foute procedure nog wel schriftelijk vastleggen bij Centraal Beheer op het moment dat ik opzeg. Mij vangen ze niet op termijnen of verkeerde procedures ...
Jammer, ... hele slechte beurt van CB. Kortom: kans voor andere aanbieders zou ik zeggen.