Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vlammenwerper

This site may earn commission on affiliate links.
Doet ie het alleen op peut of gas?

Een light sabre als keyfob zou ook best tof zijn (en past ook net iets beter in de zero emission gedachte)
 
Elon Musk maakt niet echt grapjes over wat hij gaat doen, heeft immers ook dit al 'gehint' enige tijd terug..., zo alles wat hij zegt maakt hij waar --- soms duurt het even (AP2/FSD) en soms is het er wat sneller ;-) let the flamewarz begin :p
 
Het zou mij niets verbazen als dit een of andere weddenschap is: "Wedden dat het je niet lukt om 50k vlammenwerpers te verkopen in 2 weken!"
Ik vraag mij af wat ze nu gaan verzinnen. Wat is de overtreffende trap in absurditeit van een vlammenwerper? Een speelgoed Model X met rupsaandrijving voor het "echte terreinwerk" voor $5k?
 
Het zou mij niets verbazen als dit een of andere weddenschap is: "Wedden dat het je niet lukt om 50k vlammenwerpers te verkopen in 2 weken!"
Ik vraag mij af wat ze nu gaan verzinnen. Wat is de overtreffende trap in absurditeit van een vlammenwerper? Een speelgoed Model X met rupsaandrijving voor het "echte terreinwerk" voor $5k?

20K (niet 50) en zal, Elon kennende, wel meer inhouden dan alleen een gasaansteker :)


Schermafbeelding 2018-02-01 om 09.12.47.png