Leuk topic! Goed bedacht en informatief voor anderen.
Ik zou geen KeBa met kaartlezer en dus losse kabel meer kopen: Ik laat mijn laadkabel er gewoon aanhangen, want elke dag oprollen en achterin gooien om hem er later weer uit te moeten halen ging mij na twee keer al de keel uithangen. Nu hangt er dus een kostbare laadkabel los aan mijn laadstation, die een voorbijganger zo los kan trekken en mee kan nemen.
Ik zou ook geen tweede laadkabel meer kopen: Ik dacht dat een 10m lange kabel voor noodgevallen gemakkelijk zou zijn voor noodgevallen, maar die heb ik nog nooit gehad en 10m is in alle overige gevallen veeeeeel te lang en een heel geworstel om weer op te bergen. Met het huidige SuperCharger netwerk zijn noodgevallen gewoon je eigen schuld.
Ik zou geen heavy-duty stroom haspel meer kopen. Hij heeft me 1 keer gered, maar laden uit een gewoon stopcontact is echt alleen nuttig om bij de eerste SuperCharger te kunnen komen, en daar zijn er tegenwoordig veel meer van.
De tilt-sensor voor het alarm geeft me bij het wisselen van de wielen alleen maar overlast, maar zou ik toch weer kopen.
De Duo lader heb ik misschien twee keer gebruikt, om 's avonds na met een lege accu thuis te zijn gekomen, toch snel weer weg te kunnen. Met een bezoeken aan een SuperCharger had dat ook gekund, maar ik zou hem toch weer kopen, omdat het de auto universeler maakt.
De audio upgrade was voor mij ook niet echt nodig geweest: Ik luister eigenlijk uitsluitend naar BNR. En de DAB ontvanger is niet geweldig, omdat Nederland het DAB net natuurlijk weer aan de goedkoopste aanbieder heeft uitbesteedt, wat zich meteen vertaalt in een slechte ontvangst. Maar die keer dat ik toch naar muziek luister, ben ik toch wel onder de indruk, dus zou ik hem toch weer kopen. Dit is misschien wel de meest ondergewaardeerde optie.