TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Vendor What's new bij Tesla-accessoires December 2019

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Heavy Rain, Dec 11, 2019.

1. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Hallo december, hallo weer TMCers.

Deze maand verhuizen we naar een nieuw kantoor in Alphen! Tijd om afscheid te nemen van mijn kline garage, ik zal altijd de eerste dagen daar missen.
    Een "webshop" is niet onze bestemming, met ons nieuwe kantoor (oppervlakte van ca 170 m2, beneden een werkplaats en boven een kantoor en wachtkamer), we streven ernaar om begin volgend jaar ook de installatieservice te verzorgen met redelijke prijzen! Je bent van harte welkom voor een bezoek en koffie na de kerstvakantie, ons nieuwe adres zal A. van Leeuwenhoekweg 32A zijn.
    Vorige week nog kregen we de sleutel in handen, nog steeds druk bezig met meubilair, IT-systemen etc. Dus nu nog maar een aantal foto's voor je indruk.
    Banner design.jpg 065_2160.jpg 066_2160.jpg 067_2160.jpg 063_2160.jpg 070_2160.jpg

Nogmaals mijn dank aan TMC voor alle goede ondersteuning en advies, ik kan niet zo ver gaan zonder jullie hulp. Wat ik hier geleerd heb: open mijn hart en behandel iedereen eerlijk, neem de tijd om elke e-mail te beantwoorden, neem zorgvuldig de tijd om elk telefoontje te beantwoorden en natuurlijk, werk hard, zodat je klanten je engelen zullen zijn.
    Met een nieuwe partij producten die volgende week komt, kunnen we u deze maand van dienst zijn met de volgende nieuwe producten:
    In januari 2020 komen er nog meer spannende nieuwe producten bij!

Een post per maand, dus ik kan alleen maar nu zeggen: gelukkig Kerstmis en nieuwjaar aan allen, wens jullie en jullie familie een gelukkig en gezond 2020!

MvG
    Yao Lee

• Like x 14
    • Love x 1
  2. DucaTinus

DucaTinus Member

Veel succes in je nieuwe pand. Al diverse artikelen bij je gekocht en tiptop in orde allemaal.

3. RGL010

RGL010 Member

Veel succes en wie weet tot snel.

4. Bigmouth

Bigmouth New Member

Ziet er goed uit! Succes

Heeft iemand al ervaring met de mud flaps? Ben ook benieuwd waarom er bij de andere versies wel geboord moet worden en bij deze niet.

5. MoManTai

MoManTai Member

Goeie vraag. Ik heb er wel belangstelling voor gezien alle oogst-aktiviteiten hier in de buurt.

6. KoenvanH

KoenvanH Member

Hey Yao,
    Het nieuwe kantoor ziet er goed uit! Heb je duidelijke (niet geblurde) foto's van die logo's? Is het heel dik over het normale logo? Wat betreft het föhnen, dan laat natuurlijk niet alleen je overlay los, maar ook je logo eronder? (behalve op je stuur natuurlijk).

7. MasterMace

MasterMace Member

Goed te zien dat je lekker aan het groeien bent, na een 'rocky start'!
    Keep it up!

8. Hayden

Hayden Active Member

Veel succes en ik heb interesse in een automatische trunk maar zie het niet zitten om deze zelf te installeren.

9. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Bedankt voor de warme woorden, ik hoop dat ik je ooit in onze werkplaats kan ontmoeten :)

10. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Het bovenste deel van de spatlappen wordt door middel van een speciaal ontwerp op de carrosserie "geklikt" en het onderste deel wordt met twee kunststof schroeven met de originele gaten vastgezet. Een installatievideo zal later vandaag beschikbaar zijn, ik zal de link hier delen.

• Like x 1
  11. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Hier zijn twee duidelijke foto's, ook komt er later vandaag een installatievideo.
    Dit zijn zeer dunne ABS hoezen bovenop het originele logo, door het te verwijderen met hete lucht beschadigt u het originele logo niet, aangezien deze ABS hoezen zijn bevestigd met 3M lijm (een beetje zoals dubbelzijdige tapes), het originele logo is bevestigd met veel sterkere lijm (kit) die niet wordt aangetast door warme lucht.

IMG_7373.jpeg 895E86807E89BCAD6CBA45802B316CC6.jpg

• Like x 1
  12. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Begin volgend jaar (misschien eind januari of begin februari) kunnen wij het voor u installeren.
    Op dit moment kan onze collega Tesland de installatie doen, maar ik weet niet zeker of de versie die ze verkopen de versie is zonder verbinding met CAN. Met de verbinding met CAN verliest u de garantie.

13. DucaTinus

DucaTinus Member

Wat is verlies van range door de extra luchtweerstand ?

Geintje:)

14. prettig

prettig Member

You are moving my friend......... top, gewoon goed spul leveren, goed prijs en goede service...... en de timing is goed.

15. Hayden

Hayden Active Member

Ik ben niet gehaast;)

16. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Installatievideo toegevoegd op de productpagina, zie hier. Dit zou een 15 minuten klusje voor 4 zijden moeten zijn ;)

17. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

Huub my buddy, ik weet dat je zal komen opdagen! :rolleyes:
    Ik hoop dat Model Y volgend jaar nog steeds populair zal zijn, finger crossed.

18. eleven

eleven Member

Ik wil ook graag de automatic trunk laten installeren! En zijn die logo hoezen ook te verkrijgen voor een Model X?

19. prettig

prettig Member

Ben je al open ?
    Zag nog geen tijden staan op je website (weet ook niet of dat de bedoeling is, denk alleen op afspraak).

20. Heavy Rain

Heavy Rain Former Vendor

De installatieservice zal beschikbaar zijn bij feb met een redelijke prijs :)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC