Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij gemiddeld 10 jaar in een auto, dus tegen de tijd dat mijn X weggaat zijn er al wel weer occasie Cybertrucks te vinden. Dus reserveer ik er geen, of kan ik al eentje van jullie reserveren? Want gaaf lijkt ie me wel.
Ik heb ooit In Baku een Ford F350 dubbel cab met lange bak als companycar gehad, zo lang is de Cybertruck volgens mij niet.
 
Enige waar ik me zorgen over maak, krijgen we een goedgekeurde EU versie ? Want qua volume is dat niks tov de USA, dus als ze veel moeten aanpassen konden we wel eens pech hebben. Dan wordt het weer de creatieve invoerroute zoeken......
 
Xfrank: 22/11/2019 , 1 reservatie, dual motor, AP, we zien wel binnen 2 jaar wat we er mee aanvangen

Elja: 23/11/2019 , 1 reservatie, tri motor, geen AP, verwacht hem niet te kopen, heb niks aan zo’n grote truck

Remog: 25/11/2019, 1 reservatie, tri motor, AP/FSD, Overweeg het wel te kopen, lijkt mooie aanvulling op mijn model S.

Onno: 24/11/2019, 1 reservering, dual motor, AP, Waarschijnlijk tegen die tijd te 'chicken' om hem daadwerkelijk aan te schaffen. Zou wel een mooi statement zijn op de oprit.

Tom X: 25/11/2019, 1 reservering, tri motor, AP, was van plan de ford transit custom in te ruilen voor een nieuwe tegen die tijd (dan 5 jaar oud en +/- 60K km) maar dat wordt dan gewoon de Cybertruck. Kan ik in het weekend de kids en honden ook gewoon in meenemen. :cool:

Baco: 23/11/2019, 1 reservatie, tri motor, FSD. Model 3 Performance zal doorschuiven naar mijn vrouw, de Cybertruck komt dan naast deze te staan :) Voor verplaatsingen naar stedelijke omgevingen zal de Model 3 nog van pas komen, lol

michelh: 22/11/2019, 2 reserveringen, 1x tri met FSD, 1x RWD. Nog 2-3 jaar om een goede reden te bedenken waarom een van de twee nodig is. Ik pleit alvast voor het verwijderen van de verharding in mijn straat ten gunste van een zandpad, waterinfiltratiemoeras en anti-tank greppels.

Mad P***y: 1 reservering, mooie bak om de kids naar hockey mee te brengen. Die wil ik echt hebben, heb er echt zin in.

MaH: dual motor met FSD

Jelgerdk 07/12/2019 1 reservering dual motor FSD. Geen idee wat ik mee moet maar de reservering is alleen al leuk om een paar vrienden gek mee te maken

Maurice1: 27/11/2019 1 reservering single motor RWD met FSD, Behalve leuk voor op vakantie ook nog een paar jaar om met een betere reden te komen. EN ik hoop dat Tesla met een meer europese variant (kleiner) komt.

BobbyKings: 1 reservering dual motor Via MisterGreen.Nu hebben ze in mijn email-naam in hun bestand "Cybertruck" aan m'n naam toegevoegd.

S-19910: 23/11/2019 1 reservatie, tri motor, AP, Reservatie met 1 doel: roadtrip doorheen Rusland naar Vladivostok

Gerard60: Cybertruck reservering

HJK: tri motor. Voorlopig om de omgeving te stangen maar zou zomaar de vervanging van de S kunnen worden

Devils son: tri motor/ Met FSD.ideaal voor in Rusland en naar de wintersport. En in Nederland gewoon een heerlijke middelvinger naar het ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’ vol

V60_PHEV (Maar die is al lang weg) Tri-motor FSD
 
Zet mij er maar bij, dual motor (op dag 1 gereserveerd). Nog geen flauw idee wat ik er mee moet, veel te groot voor NL. Maar daar heb ik een model 3 voor. Is echt gewoon voor de heb bij mij (inmiddels wat klassiekers eruit, dus weer ruimte).
 
Er is natuurlijk niemand die de antwoorden op mijn vragen weet, beetje hetzelfde als nu vragen of we op vakantie kunnen binnenkort.
Toch ben ik wel benieuwd wat jullie verwachtingen zijn, er zitten vast mensen hier beter in het Tesla gebeuren dan ik.
Het is bij mij nog nooit gekomen van de aanschaf van een Tesla, heb alleen wat aandelen (die doen het al tijden goed :cool:)

Ik wil in 2023 wel weer een nieuwe auto kopen, daarom kwam het idee dit weekend in mij op om ook maar in te schrijven op de Cybertruck.
Durft iemand een wilde schatting te doen qua prijs?
Ik wil toch eigenlijk niet meer uitgeven dan 120k aan een auto, tegen die tijd zijn de bijtellingsvoordelen zo goed als weg.

Ik zag ook de quote van Elon Musk op de vraag of een kleinere versie naar Europa komt.
Antwoord was dat zoiets wel te verwachten is 'down the road'
Alle media pikken dit op alsof hij zegt dat de Cybertruck nu ook echt naar ons gaat komen.
Terwijl ik het eigenlijk meer lees alsof hij zegt dat er waarschijnlijk nog wel een Cybertruck 'formaat Y' komt, naast de Cybertruck 'formaat X' die nu is aangekondigd.
'Down the road' lijkt mij een erg lange termijn te impliceren.
Aan de andere kant geven de reserveringen die wij kunnen maken het gevoel dat de huidige Cybertruck ook echt naar ons komt.

Snap dat niemand hier iets op kan zeggen, maar hoor graag jullie speculaties, wanneer kan ik mijn Cybertruck verwachten? ;)
 
Er is natuurlijk niemand die de antwoorden op mijn vragen weet, beetje hetzelfde als nu vragen of we op vakantie kunnen binnenkort.
Toch ben ik wel benieuwd wat jullie verwachtingen zijn, er zitten vast mensen hier beter in het Tesla gebeuren dan ik.
Het is bij mij nog nooit gekomen van de aanschaf van een Tesla, heb alleen wat aandelen (die doen het al tijden goed :cool:)

Ik wil in 2023 wel weer een nieuwe auto kopen, daarom kwam het idee dit weekend in mij op om ook maar in te schrijven op de Cybertruck.
Durft iemand een wilde schatting te doen qua prijs?
Ik wil toch eigenlijk niet meer uitgeven dan 120k aan een auto, tegen die tijd zijn de bijtellingsvoordelen zo goed als weg.

Ik zag ook de quote van Elon Musk op de vraag of een kleinere versie naar Europa komt.
Antwoord was dat zoiets wel te verwachten is 'down the road'
Alle media pikken dit op alsof hij zegt dat de Cybertruck nu ook echt naar ons gaat komen.
Terwijl ik het eigenlijk meer lees alsof hij zegt dat er waarschijnlijk nog wel een Cybertruck 'formaat Y' komt, naast de Cybertruck 'formaat X' die nu is aangekondigd.
'Down the road' lijkt mij een erg lange termijn te impliceren.
Aan de andere kant geven de reserveringen die wij kunnen maken het gevoel dat de huidige Cybertruck ook echt naar ons komt.

Snap dat niemand hier iets op kan zeggen, maar hoor graag jullie speculaties, wanneer kan ik mijn Cybertruck verwachten? ;)
Hij start bij usd 40K (dual 50K)...... dus 120K wordt het niet, ik reken op 55-70K voor de dual. Maar wanneer er een EU versie komt, kon nog wel even duren. Ik vewacht die niet gelijk. Eerst USA (en dat zijn er heel veel, kunnen ze jaren mee vooruit), dan pas EU (zijn er maar een paar, dus nul incentive). Voorlopig is die leuk als screensaver.

Edit: ik maak dan maar even de aanname dat de huidige versie niet toegelaten wordt hier.......maar je weet nooit wat Tesla uit de hoge hoed haalt.......maar even afwachten (Q2 weten we meer).
 
Last edited:
  • Like
Reactions: hehe
Zover ik het nu zie, is de Cybertruck zoals nu voorgesteld even groot als een F150 Supercab.
Je hebt ook nog de grotere F150 Crewcab met meer ruimte voor de achterbank.
De F250 en F350 zijn nog veel groter. (Ook nog een F650!)

Dus zo bizar groot is de Cybertruck helemaal niet, ik zie hier in Brabant regelmatig Tundras en Rams rijden.

De kleinere Ford pickup heet Ranger ;)
 
In België zijn ze een plaag. Om belastingredenen.
En om het patsergedrag :D want die dingen zijn compleet onbruikbaar in België. Alhoewel met onze slechte wegen hier...
Voor de Amerikaanse markt snap ik het nog maar waarom Musk zoiets in Europa wil verkopen, er is hier geen markt voor. Wat aannemers voor het fiscaal voordeel en wat patsers maar daar houd het op. Waar kan je die mastodonten parkeren hier, tenzij er een light versie komt?
 
En om het patsergedrag :D want die dingen zijn compleet onbruikbaar in België. Alhoewel met onze slechte wegen hier...
Voor de Amerikaanse markt snap ik het nog maar waarom Musk zoiets in Europa wil verkopen, er is hier geen markt voor. Wat aannemers voor het fiscaal voordeel en wat patsers maar daar houd het op. Waar kan je die mastodonten parkeren hier, tenzij er een light versie komt?
Mijn echtgenote moet iedere dag haar paarden wortelen gaan geven met een fiat Berlingo. Ze moet hiervoor door een lange dreef met uitstekende takken. waardoor de auto al vol krassen staat. in de toekomst kan ze zich met de cybertruck een weg banen door de takken.
Waarschijnlijk valt dit onder het vakje van patsergedrag.:)
1615382568440.png