Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Xfrank: 22/11/2019 , 1 reservatie, dual motor, AP, we zien wel binnen 2 jaar wat we er mee aanvangen

Elja: 23/11/2019 , 1 reservatie, tri motor, geen AP, verwacht hem niet te kopen, heb niks aan zo’n grote truck

Remog: 25/11/2019, 1 reservatie, tri motor, AP/FSD, Overweeg het wel te kopen, lijkt mooie aanvulling op mijn model S.

Onno: 24/11/2019, 1 reservering, dual motor, AP, Waarschijnlijk tegen die tijd te 'chicken' om hem daadwerkelijk aan te schaffen. Zou wel een mooi statement zijn op de oprit.

Tom X: 25/11/2019, 1 reservering, tri motor, AP, was van plan de ford transit custom in te ruilen voor een nieuwe tegen die tijd (dan 5 jaar oud en +/- 60K km) maar dat wordt dan gewoon de Cybertruck. Kan ik in het weekend de kids en honden ook gewoon in meenemen. :cool:

Baco: 23/11/2019, 1 reservatie, tri motor, FSD. Model 3 Performance zal doorschuiven naar mijn vrouw, de Cybertruck komt dan naast deze te staan :) Voor verplaatsingen naar stedelijke omgevingen zal de Model 3 nog van pas komen, lol

michelh: 22/11/2019, 2 reserveringen, 1x tri met FSD, 1x RWD. Nog 2-3 jaar om een goede reden te bedenken waarom een van de twee nodig is. Ik pleit alvast voor het verwijderen van de verharding in mijn straat ten gunste van een zandpad, waterinfiltratiemoeras en anti-tank greppels.

Mad P***y: 1 reservering, mooie bak om de kids naar hockey mee te brengen. Die wil ik echt hebben, heb er echt zin in.

MaH: dual motor met FSD

Jelgerdk 07/12/2019 1 reservering dual motor FSD. Geen idee wat ik mee moet maar de reservering is alleen al leuk om een paar vrienden gek mee te maken

Maurice1: 27/11/2019 1 reservering single motor RWD met FSD, Behalve leuk voor op vakantie ook nog een paar jaar om met een betere reden te komen. EN ik hoop dat Tesla met een meer europese variant (kleiner) komt.

BobbyKings: 1 reservering dual motor Via MisterGreen.Nu hebben ze in mijn email-naam in hun bestand "Cybertruck" aan m'n naam toegevoegd.

S-19910: 23/11/2019 1 reservatie, tri motor, AP, Reservatie met 1 doel: roadtrip doorheen Rusland naar Vladivostok

Gerard60: Cybertruck reservering
 
Xfrank: 22/11/2019 , 1 reservatie, dual motor, AP, we zien wel binnen 2 jaar wat we er mee aanvangen

Elja: 23/11/2019 , 1 reservatie, tri motor, geen AP, verwacht hem niet te kopen, heb niks aan zo’n grote truck

Remog: 25/11/2019, 1 reservatie, tri motor, AP/FSD, Overweeg het wel te kopen, lijkt mooie aanvulling op mijn model S.

Onno: 24/11/2019, 1 reservering, dual motor, AP, Waarschijnlijk tegen die tijd te 'chicken' om hem daadwerkelijk aan te schaffen. Zou wel een mooi statement zijn op de oprit.

Tom X: 25/11/2019, 1 reservering, tri motor, AP, was van plan de ford transit custom in te ruilen voor een nieuwe tegen die tijd (dan 5 jaar oud en +/- 60K km) maar dat wordt dan gewoon de Cybertruck. Kan ik in het weekend de kids en honden ook gewoon in meenemen. :cool:

Baco: 23/11/2019, 1 reservatie, tri motor, FSD. Model 3 Performance zal doorschuiven naar mijn vrouw, de Cybertruck komt dan naast deze te staan :) Voor verplaatsingen naar stedelijke omgevingen zal de Model 3 nog van pas komen, lol

michelh: 22/11/2019, 2 reserveringen, 1x tri met FSD, 1x RWD. Nog 2-3 jaar om een goede reden te bedenken waarom een van de twee nodig is. Ik pleit alvast voor het verwijderen van de verharding in mijn straat ten gunste van een zandpad, waterinfiltratiemoeras en anti-tank greppels.

Mad P***y: 1 reservering, mooie bak om de kids naar hockey mee te brengen. Die wil ik echt hebben, heb er echt zin in.

MaH: dual motor met FSD

Jelgerdk 07/12/2019 1 reservering dual motor FSD. Geen idee wat ik mee moet maar de reservering is alleen al leuk om een paar vrienden gek mee te maken

Maurice1: 27/11/2019 1 reservering single motor RWD met FSD, Behalve leuk voor op vakantie ook nog een paar jaar om met een betere reden te komen. EN ik hoop dat Tesla met een meer europese variant (kleiner) komt.

BobbyKings: 1 reservering dual motor Via MisterGreen.Nu hebben ze in mijn email-naam in hun bestand "Cybertruck" aan m'n naam toegevoegd.

S-19910: 23/11/2019 1 reservatie, tri motor, AP, Reservatie met 1 doel: roadtrip doorheen Rusland naar Vladivostok

Gerard60: Cybertruck reservering

HJK: tri motor. Voorlopig om de omgeving te stangen maar zou zomaar de vervanging van de S kunnen worden

Devils son: tri motor/ Met FSD.ideaal voor in Rusland en naar de wintersport. En in Nederland gewoon een heerlijke middelvinger naar het ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’ vol
 
Uiteraard ook gereserveerd. Heb het wel braaf gehouden en ben dus geland op de dual motor.
Bedoeling: vervanging van een model S P85 op leeftijd (2014). Een nieuwe model S overtuigt me niet vanwege (believe it or not) de kleine frunk. Cybertruck compenseert met een belachelijk grote bak achteraan dus die kan ermee door ;-)

Wel even afwachten hoe de finale versie er zal uitzien. Ik geef de werkelijke aankoop 40% kans; anders wordt het allicht toch nog zo'n ding met kleine frunk. Maar dan wel met plaid? ;-)
 
Phoe phoe, allemaal wel 100 euro gestort? Stoer hoor! :p:p:p
Iedereen met TSLA aandelen mag ons dankbaar zijn.
De Cybertruck heeft alle spotlights weer vol op Tesla gezet. Mede door de massa reserveringen.


Fantastische marketing ook om de ruit te laten barsten met een stalen kogel.

Dit komt later als business case in de betere MBA opleiding.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Destijds ook €100 gedoneerd aan Tesla om FSD prijs vast te zetten.;)

Uit dit twitter draadje maak ik op dat wanneer je later de configuratie verandert, de prijs van FSD ook verandert naar de op dat moment geldende FSD prijs.
De tweet gaat als voorbeeld over verf maar dat zou bij de Cybertruck een wijziging van de optie Dual motor naar Tri of Single motor kunnen zijn...
JonP on Twitter

De configurator waarschuwt ook :
Wilt u iets wijzigen? Ontwerp bewerken
Let op: wijzigingen van uw bestelling kunnen gevolgen hebben op de levertijd, verzekering en prijs.


3 maal € 100 doneren kan natuurlijk ook :p
 
Ik zag in mijn account dat er een creditnota is gemaakt op 8 mei dit jaar voor mijn cybertrunk reservering van vorig jaar (destijds betaald, maar nu na creditnota geen geld teruggestort gekregen). Nergens iets over gehoord, geen aanleiding voor wat mij betreft???
Hebben meer mensen dat gehad?
Order staat nog wel gewoon in mijn account (af te maken als productie nadert)