Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb toch geprobeerd!
Rrreutel.jpg
 
Als jullie nu even de schouders eronder zetten, dan doe ik ook mee:cool:

Duwtje van 8 voor Dirk en Maarten zijn toch te klein geweest...:biggrin:
De eer is aan de volgende denk ik...:rolleyes:

Dirk is binnen zie ik! :smile:

- - - Updated - - -

You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

Ik begrijp best dat je je punten eerst aan Dirk geeft hoor :wink::tongue:
 
@allen : bedankt ! Geeft echt een goed gevoel.


ik zie net dat mijn reputation power op 13 staat.
Dus als je op een goed blaadje wil staan met mij.......:wink:


Luister eens hier hé menneke,
het is niet omdat je power 13 hebt én een nieuwe Tesla, dat je nu naast je schoenen moet gaan lopen hé.

Integendeel : je moest beschaamd zijn, uw American Beauty zomaar inruilen voor een jonger modelleke, alleen maar omdat die beter voorzien is van poten en oren... Onvoorstelbaar ! Zo ondankbaar !
En om het erger te maken : je dumpt uw Beauty dan nog bij een pooier, in plaats van zelf te zorgen dat ze goed terecht komt ! Wat denk je dat die kerel gaat doen met uw Beauty ? VERKOPEN, aan de hoogste bieder dan nog. $$$$
Zo laag, echt, dat ik nu nooit van jouw verwacht. Schande !!!



------------------------------------------------------------------------------------------


maar goed, ik ben katholiek opgevoed, dus vergeven ligt in mijn natuur.
Als penitentie moet je nu massaal punten uitdelen aan iedereen die actief is in deze post, en uiteraard aan mij in het bijzonder !
 
@allen : bedankt ! Geeft echt een goed gevoel.





Luister eens hier hé menneke,
het is niet omdat je power 13 hebt én een nieuwe Tesla, dat je nu naast je schoenen moet gaan lopen hé.

Integendeel : je moest beschaamd zijn, uw American Beauty zomaar inruilen voor een jonger modelleke, alleen maar omdat die beter voorzien is van poten en oren... Onvoorstelbaar ! Zo ondankbaar !
En om het erger te maken : je dumpt uw Beauty dan nog bij een pooier, in plaats van zelf te zorgen dat ze goed terecht komt ! Wat denk je dat die kerel gaat doen met uw Beauty ? VERKOPEN, aan de hoogste bieder dan nog. $$$$
Zo laag, echt, dat ik nu nooit van jouw verwacht. Schande !!!



------------------------------------------------------------------------------------------


maar goed, ik ben katholiek opgevoed, dus vergeven ligt in mijn natuur.
Als penitentie moet je nu massaal punten uitdelen aan iedereen die actief is in deze post, en uiteraard aan mij in het bijzonder !
Nieuwe Tesla = nieuwe account op TMC aanmaken. Met 0 posts en 1 blikje beginnen, zoals alle andere rijders van een nieuwe Tesla.