Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Next level: 1201 punten rep. power 19

zoals Jan ook al aangaf heb ik ook niet de ambitie om in de top 10 te komen. met een groepje op de eerste pagina lijkt me voldoende.
Ik zal een stapje opzij gaan als er zijn die me willen voorbijrazen. :wink:

Inderdaad, ik blijf liever in deze regionen hangen. Ik adviseer ook om de rep power uit je handle te halen om niet te veel in het oog te lopen. Voor mij ben je de rep punten die je nu hebt waard, maar de manier waarop we er in BE&NL de turbo op gezet hebben kan bij sommigen verkeerd begrepen worden. Zij weten immers niet dat er hier jaren niet met rep points is gewerkt en er een inhaalbeweging nodig was om dit recht te trekken.
 
Ah, het draadje van de "grootverbruikers"!

Ik zal het even beter uitleggen wat ik met "grootverbruikers" bedoel. Misschien was een beter verwoord met "het draadje van de Die Hards". Ik bedoel dat ik groot respect heb voor een aantal van jullie die al meer dan duizenden post gedaan hebben op dit forum over zinnige en onzinnige (leuke) zaken. Vraag me af of ze tussendoor ook nog hun werk af kunnen krijgen? Hoe houden ze het al zo lang vol? Wordt het nu nooit eens saai?
 
Last edited:
Ah, het draadje van de "grootverbruikers"!

Ik zal het even beter uitleggen wat ik met "grootverbruikers" bedoel. Misschien was een beter verwoord met "het draadje van de Die Hards". Ik bedoel dat ik groot respect heb voor een aantal van jullie die al meer dan duizenden post gedaan hebben op dit forum over zinnige en onzinnige (leuke) zaken. Vraag me af of ze tussendoor ook nog hun werk af kunnen krijgen? Hoe houden ze het al zo lang vol? Wordt het nu nooit eens saai?

Jawel, maar dan komt er iemand met een naam als Desiré en hebben we weer spontaan puf gekregen! :tongue: