Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon je neus hier af en toe laten zien schonelucht (je dacht toch ook niet dat ik nu echt een noodzaak zie om te reageren op jouw post, toch?). Het is zien en gezien worden, geven en nemen. Het is hier net zo incestueus als in Volendam. Ik heb nu even het tapatalk excuus van Maurice waardoor ik jou nu even niet kan steunen, maar verder zou ik zeggen: druk vooral op mijn ster [emoji6]
 
vier op een rij!!
Op de eerste pagina van de wereldranking is plaats 15,16,17,18,20 en 22 voor ons.
ranking2.jpg
 
Vandaag voor het eerst een plekje gezakt van 19 naar 20... voelt toch wel zwaar om zo losgeraakt te zijn van de kopgroep:crying:

Maar... het is het collectieve succes van de ploeg dat telt!:cool:

- - - Updated - - -

51 (-2) in & uit
21 uit

Dus... 70%:cool:

Wie kan daar chocola van maken?:biggrin:

- - - Updated - - -

Overigens.... ik zie net voor xfrank ene lolachampcar staan (onze P85+ Retrofit Betatester.. wie kent het verhaal nog?).... ik zou dan wel serieus hoogtevrees krijgen als ik iemand met die status zou benaderen...
Elke dag een duwtje geven zodat hij voor blijft:smile: Totdat we Bonnie moeten gaan helpen bovenaan te blijven uiteraard.:cool:
 
je hebt al teveel gedronken - 5 blikjes bier ?
ik tel er 6...:rolleyes:

LOL grapjas

- - - Updated - - -

Ik kan thuis terug het woord "Tesla" uitspreken, nu mijn dochter er werkt:wink:

Bij mij heb ik mijn vrouw zover gekregen dat ze er ook enthousiast over geworden is - niet enkel Tesla - maar ook over Elon...
Ze is een "believer" geworden (haar eigen woorden).