Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Witte trouwauto ( Tesla Model S of X)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla bezitters/fanaten,

Al geruime tijd zijn wij opzoek naar een witte Tesla Model S of een Model X voor onze bruiloft, echter zijn de huur prijzen vreselijk hoog. Nu dacht ik laat ik eens een poging wagen om op deze site te vragen of er iemand is met een witte Tesla Model S of Model X wilt verhuren? Uiteraard tegen een vergoeding zodat er ook nog een centje aan verdiend kan worden.

Het beteft locatie Schiedam. Bruid wordt opehaald in Breda en de trouwlocatie is in Den Haag en de datum is 17 December 2017 (zondag)

De auto krijgt u netjes volgende dag terug.

Ik hoop dat ik via deze weg onze wens in vervulling kan laten gaan en een witte Tesla op onze trouwdag heb.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Met vriendelijke groet,

Mesut Kahramanoglu
 
Goedemorgen Ebullio,

Ik heb inderdaad gisteren nog even gekeken. Prijzen zijn wat mij betreft alsnog aan hoge kant, aangezien ik het maar voor 1 dag nodig heb, wordt er service kosten en nog een extra dag bij berekend.

Ik wil de auto graag op zaterdag (16-12-2017) avond ophalen en maandag ochtend(18-12-2017) weer terug brengen.

Dus net iets langer dan een dag. Jammer genoeg moet ik wel de volle laag voor betalen. Dat is ook de reden waarom ik het hier probeer.

Ik wil u toch even bedanken voor de tip.
 
Goedemorgen Ebullio,

Ik heb inderdaad gisteren nog even gekeken. Prijzen zijn wat mij betreft alsnog aan hoge kant, aangezien ik het maar voor 1 dag nodig heb, wordt er service kosten en nog een extra dag bij berekend.

Ik wil de auto graag op zaterdag (16-12-2017) avond ophalen en maandag ochtend(18-12-2017) weer terug brengen.

Dus net iets langer dan een dag. Jammer genoeg moet ik wel de volle laag voor betalen. Dat is ook de reden waarom ik het hier probeer.

Ik wil u toch even bedanken voor de tip.

Niet elke verhuurder is daar zo strikt in.. In feite gebruik je de auto maar één dag...Als je een auto op het oog het zou ik gewoon een mail sturen naar de verhuurder... je kan het altijd vragen
 
Ik denk dat je meer kans maakt op een auto met bestuurder voor die dag, dan iemand die zo maar zijn S of X gaat afgeven.;)

Maybe. Turkse bruiloften duren nogal lang en ik denk niet dat de bestuurder zin heeft om vroeg in de ochtend te beginnen. De bruiloft duurt tot 23:30 uur in de avond. We moeten dus ook de volgende rekening mee aangezien omdat het een normale werkdag is.:D

Niet elke verhuurder is daar zo strikt in.. In feite gebruik je de auto maar één dag...Als je een auto op het oog het zou ik gewoon een mail sturen naar de verhuurder... je kan het altijd vragen

Had geen idee of dat überhaupt kon. Ga ik even proberen. Bedankt!:)
 
Mesut, ik wens je een top dag en een top huwelijk. (Weet je het zeker o_O?)

We kunnen nog een Tesla bachelors nite aanbieden en een TMC BE/NL event bij je trouwen. Orde en netheid zijn dan niet gegarandeerd....

Bedankt! Keuze is helaas al gemaakt. At this point, there is no way back anymore:oops: Dan maar met een been in het graf leven :D (sarcasm: off)

Ik zeg doen DOEN! Ik kan wel garanderen voor een top avond alleen ben ik en de zaal niet verantwoordelijk voor de gevolgen:D. Ik zal waarschijnlijk erg druk hebben die dag:p
 
  • Like
Reactions: GIO1974
Bedankt! Keuze is helaas al gemaakt. At this point, there is no way back anymore:oops: Dan maar met een been in het graf leven :D (sarcasm: off)

Ik zeg doen DOEN! Ik kan wel garanderen voor een top avond alleen ben ik en de zaal niet verantwoordelijk voor de gevolgen:D. Ik zal waarschijnlijk erg druk hebben die dag:p
Mesut, ik stel voor dat je al je forum vrienden met een TMC forum sticker op hun Tesla deelgenoot laat zijn van de feestavond :D (PS je schenkt toch wel een biertje he? :rolleyes:)
 
Mesut, ik stel voor dat je al je forum vrienden met een TMC forum sticker op hun Tesla deelgenoot laat zijn van de feestavond :D (PS je schenkt toch wel een biertje he? :rolleyes:)

Is sticker een noodzakelijk iets? Zolang je maar met een Tesla op komt dagen is het al van zelfsprekend:D
Helaas schenken wij geen alcoholische dranken. Onze Gasten moeten wel heel thuis aankomen en de volgende dag is het een normale werkdag.:D

Wat je wel kan doen is lekker Turks eten tijdens het feest;)

Alleen moet ik nog steeds een mooie witte Tesla vinden:p Anders gaat het feest niet door:(
 
Last edited by a moderator:
  • Funny
Reactions: Klaas
Is sticker een noodzakelijk iets? Zolang je maar met een Tesla op komt dagen is het al van zelfsprekend:D
Helaas schenken wij geen alcoholische dranken. Onze Gasten moeten wel heel thuis aankomen en de volgende dag is het een normale werkdag.:D

Wat je wel kan doen is lekker Turks eten tijdens het feest;)

Alleen moet ik nog steeds een mooie witte Tesla vinden:p Anders gaat het feest niet door:(
Tja...je hebt er niks aan..maar ik HAD een witte Tesla die tevens via dit forum als trouwauto is gebruikt...

IMG_1531.jpg