Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zwart scherm, zachte en harde reset werken niet.

This site may earn commission on affiliate links.
mijn auto stond 2 dagen thuis geparkeerd. Bij instappen bleef het scherm zwart. Na diverse keren te resetten (scrolltoetsen ingedrukt) bleef het scherm zwart. Deuren binnen open en verlichting binnen werkte. 12V accu lijkt te werken. 12v batterij gereset. Nog steeds zwart scherm. Auto net uit de garantie. Tesla gebeld. Kunnen de auto niet tot leven wekken. ANWB gebeld. Hetzelfde ritueel. Scherm blijft zwart. HS draad ontkoppeld want grote accu blijft 12V accu van stroom voorzien. Alarm gaat af. Weer gekoppeld. Scherm blijft zwart, maar auto doet het wel. Richtingaanwijzers werken niet. Op “zwart” naar Tesla Service Center gereden. Overigens zijn beide schermen op zwart. Je ziet dus echt niets en kunt niets instellen. Vreemd dat ik wel kon rijden zonder de inlogcode. Terug naar de fabrieksinstellingen door ontkoppelen?
Diagnose nog niet gesteld na 1 dag. Iemand een idee?
 
Last edited:
Dit draadje even terug tot leven wekken. Wat was uiteindelijk de oplossing of het resultaat?

Een maat van mij heeft een eind 2017 model X. De 12v batterij is leeg geweest en toen die terug opgestart werd geeft het kleine scherm de melding “centraal display niet beschikbaar”. Op dit centrale display komt enkel het beeld van de achteruitrijcamera. Reset 15sec en 2 minuten al geprobeerd maar heeft niets uitgehaald. Je kan met deze auto wel gewoon rijden maar er zitten natuurlijk heel veel controls op de centrale scherm. Auto is ook niet te vinden in de app. Die geeft nog de status en locatie van voor de problemen met de 12v accu. Zou dit de eMMC chip zijn?
 
Upvote 0