Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

20" helix velgen te koop

This site may earn commission on affiliate links.
in de hoop niet afgesnauwd te worden dat er al een draadje is waar iemand zn velgen te koop heeft staan toch maar een nieuw draadje aangemaakt. :D

Wegens het vervangen naar 22" heb ik Mn originele 20" helix model X wielen te koop met nog goede Michelin latitude sport 3 banden.
Voor: 255/45/20
Achter: 275/45/20
Plaatje er bij als voorbeeld:
IMG_7447.PNG

Graag Pm bij interesse.
 
waarom mag het draadje model x slipstream velgen te koop dan nog wel? Ik weet dat het slecht weer is in nederland, maar daar hoeven we toch niet allemaal chagerijnig van te worden. We moeten nu wel oppassen dat we niet allemaal zelfbenoemde moderators worden, of het forum sluiten voor nieuwe leden dan worden dit soort "fouten" ook niet meer gemaakt. Het was hier altijd zo'n gemoedelijk praatclubje.
 
@Janc daar kwam inderdaad mijn vraag vandaan. En aangezien ik het niet gepast vind om iemand zn verkoop topic te kapen een nieuw topic.
Maar een aantal hier zijn de laatste dagen zo panisch erop dat dit forum uit meer dan 10 draadjes gaat bestaan dat ik het niet meer wist.

En geheel begrijpelijk. Waarom niet een topic per item dat je zou willen verkopen, indien verkocht zakt het draadje vanzelf naar de achtergrond en is verder niemand tot last? Tevens blijft het velgen en banden draadje schooner met oa goede keuzes voor de banden en velgen. Nieuwe leden van harte welkom!
 
Waarom niet een topic per item dat je zou willen verkopen, indien verkocht zakt het draadje vanzelf naar de achtergrond en is verder niemand tot last?
En de toekomstige nieuwelingen die alles over 'velgen en banden' willen lezen hoeven niet door al die verouderde posts én hun antwoorden én de slow talk die er op volgt. De frank begint hier en daar te vallen (sorry voor de vlaamse uitdrukking).
We zitten in een digitale wereld en die is niet meer lineair en in hoofdstukken ingedeeld. Wie dat niet aanvaardt moet de papieren krant blijven lezen.
Dit is net fe kracht van het internet. Het feit dat het niet geordend is. Het gaat hem om de links, niet om de orde. Wat niet gelezen en gelinkt wordt, verdwijnt vanzelf. Zelfregulerend. En ontsporingen zijn er in elk systeem. Maar daarvoor hebben we een moderator, die zijn werk hier schitterend doet trouwens. Eerst de zelfregulatie een kans geven en dan een kleine toevoeging om een herhaling te voorkomen.
 
  • Like
Reactions: Carl
Ik bijt mijn lip en mijn tong eraf.........maar mezelf voorgenomen inhoudelijk niet meer te reageren........
Moeilijk om te zien hoe wij jarenlang iets moois hebben opgebouwd en door de nieuwe cowboys zorgvuldig wordt gesloopt....
Ik sta echt op het punt te gaan kappen op dit forum......
Jammer........
 
  • Disagree
Reactions: Bookkeeper
Ik bijt mijn lip en mijn tong eraf.........maar mezelf voorgenomen inhoudelijk niet meer te reageren........
Moeilijk om te zien hoe wij jarenlang iets moois hebben opgebouwd en door de nieuwe cowboys zorgvuldig wordt gesloopt....
Ik sta echt op het punt te gaan kappen op dit forum......
Jammer........

Hahaha grappig om te zien dat juist jij, die het draadje aangemaakt heeft waardoor mijn vraag ontstaan is, zo'n reactie plaatst!

Duidelijk dat sommige veelposters dus vinden dat ze meer "rechten" hebben dan de nieuwelingen.
 
Hahaha grappig om te zien dat juist jij, die het draadje aangemaakt heeft waardoor mijn vraag ontstaan is, zo'n reactie plaatst!

Duidelijk dat sommige veelposters dus vinden dat ze meer "rechten" hebben dan de nieuwelingen.

Haha, Grappig dat Sander ook echt reageert maar denk dat het meer grappig bedoeld is om @Wim S. te narren dan dat hij deze opmerking serieus meent, daar hij exact hetzelfde doet...
 
Ik bijt mijn lip en mijn tong eraf.........maar mezelf voorgenomen inhoudelijk niet meer te reageren........
Moeilijk om te zien hoe wij jarenlang iets moois hebben opgebouwd en door de nieuwe cowboys zorgvuldig wordt gesloopt....
Ik sta echt op het punt te gaan kappen op dit forum......
Jammer........
Sorry hoor, maar dit is een zwaar gevalletje pot verwijt de ketel...
 
  • Like
Reactions: Phil V
Wat mij betreft zit je nu in het rijtje nieuwe forummers dat de etiquette aan zijn laars lapt. Voor deze advertenties hebben we het draadje banden en velgen.
En nee, geen smiley.

Ik bijt mijn lip en mijn tong eraf.........maar mezelf voorgenomen inhoudelijk niet meer te reageren........
Moeilijk om te zien hoe wij jarenlang iets moois hebben opgebouwd en door de nieuwe cowboys zorgvuldig wordt gesloopt....
Ik sta echt op het punt te gaan kappen op dit forum......
Jammer........

Elk nieuw draadje saboteren? Is dat jullie definitie van een fijn forum? Is dat de oudhollandse gastvrijheid?

Tijd voor een mooie troll actie ter afsluiting van deze slechte episode. Met daarbij een dikke knipoog aan @AnalysiZ die een paar jaar geleden zijn naam achter elk draadje had weten te krijgen.
 
En geheel begrijpelijk. Waarom niet een topic per item dat je zou willen verkopen, indien verkocht zakt het draadje vanzelf naar de achtergrond en is verder niemand tot last? Tevens blijft het velgen en banden draadje schooner met oa goede keuzes voor de banden en velgen.
!
Dit.
De evidentie zelve lijkt me. Je kaapt geen discussiedraadje voor een verkoop.
En kunnen we nu eindelijk @Tom X zijn velgen laten verkopen zonder telkens over 't zelfde te zagen :p ?
 
No probs selling things on the BeNe section. There's just a minor war of religions going on (no casualties yet, don't worry) between those who believe ads should be placed on a relevant thread (as the BeNe section has no subtopics, threads are often used as topics and grow into hundreds of pages) and those who think each ad should have its own thread so it doesn't intervene with the general discussion on a certain topic (and will fade into oblivion anyway). And then there's the 99.9% of forum members who couldn't care less but have to live through this discussion...

So depending on what sides you want to take, you can either post your ads in a new thread, or on the 218th page of Velgen en Banden/276th page of Charging Infrastructure: Thuis Laden :)

(just don't do both, as that would be cross-posting - which is a mortal sin according to both religions).