Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2e hands Classic of nieuwe

This site may earn commission on affiliate links.
Ik sluit me aan bij de vraag van John (Analysiz) want ik ben ook verbaasd dat er P85 uit okt-2015 is.....
Heb je niet gewoon een 85 zonder D?

Het is geen dual alleen met achterwiel aandrijving.
En bedankt voor meedenken wat betreft tenaamstelling. Maar was al door de Tesla op de hoogte gebracht.
Vandaar dat nu alles in hoogste versnelling staat. Hij wordt over 2 weken geleverd.
Nu nog wel uitzoeken welke laadpaal voor thuis.
 
Het is geen dual alleen met achterwiel aandrijving.
En bedankt voor meedenken wat betreft tenaamstelling. Maar was al door de Tesla op de hoogte gebracht.
Vandaar dat nu alles in hoogste versnelling staat. Hij wordt over 2 weken geleverd.
Nu nog wel uitzoeken welke laadpaal voor thuis.
Daar zijn hele draadjes over volgeschreven. Ik heb zelf gewoon een rode stekker aan de buitenmuur met een tussenmeter.
 
Dat kan ik bevestigen, ik zie niet veel verschil in de kwaliteit van afwerking tussen onze p85 (november 2013) en p90dl (februari 2016). Ik denk dat wij gewoon een goede p85 hebben.

Idem hier. Prima P85, eigenlijk alleen bekende bromprobleem en wat teveel ventilatie vooraan bij het voorportier.
Recentelijk gebeld vanuit Amsterdam hoe het met de brom stond, men wil het graag oplossen. Nooit eerder bij andere auto's zo'n service meegemaakt.
Ik kijk de kat nog even uit de boom tot in het voorjaar of de Q-versie van de aandrijflijn nu definitief het probleem heeft opgelost.
Zoja, dan mag die eronder. Verder heb ik een probleemloze Classic die elke dag als ik erin rij een grijns op mijn gezicht tovert. :rolleyes:
Maar de overwegingen zijn volgens mij verder al wel door andere forumleden aangegeven: sterkte met de keuzes!
 
... De aansluitingen van het dashboard op de deuren in mijn Classic verschilden links en rechts ruim een centimeter. Dat past nu veel beter....

Bedankt Wim, Ik had het nog nooit opgemerkt en nu blijf ik er naar kijken. Inderdaad een verschil van ongeveer een centimeter.

Andere problemen heb ik trouwens niet. Auto rijdt gewoon rechtdoor en is heel stil, met de nieuwe drive train en vorige week nieuwe rubbers bij de linkerdeur.
Maar ik zie en hoor ook wel verschil.
 
Die Q is echt heel erg goed. De hele auto is nu stiller dan ooit. Een wereld van verschil. Just do it. Bovendien, als je nu een afspraak gaat maken is het voorjaar voorbij voordat je aan de beurt bent :)
Sinds oktober jl. schijn ik ook een Q-versie te hebben. Die is al 35.000km muisstil. Toen mijn vorige units nieuw waren, waren die ook stil. Maar niet meer na 35k km...
 
WP_20160317_13_38_48_Pro.jpg