TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

5 Tesla's gezocht voor fotoshoot Lochem 31-03-2016

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Chris EC-Rent, Mar 23, 2016.

1. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Ik werd zojuist gebeld door de gemeente Lochem die voor een photoshoot m.b.t. tot een duurzaamheidsfestival op 05-04-2016 op zoek is naar 5 Tesla's voor een photoshoot met het gemeentebestuur op 31-03-2016 om 16.30 in Lochem.

Wij hebben zelf geen auto's meer beschikbaar dan en het inhuren van 5 auto's viel qua prijs ook niet te verantwoorden voor de gemeente. Vandaar dat ik voorstelde om hier te vragen naar mensen die het leuk vinden om hieraan mee te werken.

Indien je het leuk vindt om je Tesla deel te laten nemen aan deze shoot, neem dan even contact met mij op via een PB of door te e-mailen naar [email protected]

2. Hurkie

Hurkie Member

Dus je verhuurt elektrische auto's, maar het huren is te duur? o_O

3. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Wat interessanter is is dat het gemeentebestuur van Lochem zich lekker duurzaam wil voordoen met andermans auto's.

• Like x 2
  4. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Als je een bedrijf hebt wordt je wel vaker gevraagd om je diensten gratis aan te bieden, dat heet sponsoring ;) Ik kan ze helaas niet helpen omdat wij geen auto's meer hebben die dag, vandaar dat ik het hier vraag. Normaal gesproken zijn hier wel enthousiastelingen die zoiets wel leuk vinden.

5. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Wat ook interessant is is dat mensen heel snel oordelen zonder het hele verhaal te kennen. Wees voorzichtig met dit soort snelle conclusies :)

6. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Vertel dan vooral het hele verhaal. Ik ben benieuwd. Lochem is voor mij een beetje ver, dat ga ik sowieso niet doen. Maar ik ben best wel geinteresseerd.
    (Je moet toegeven dat het een beetje hypocriet kan overkomen als je daar als wethouder op de foto gaat met een Tesla terwijl je eigenlijk in een treurige V40 rijdt.)

• Like x 1
  7. GerritD

GerritD Member

Ik woon in Lochem en was hier in 2013 de eerste met een Tesla, vraag mij af of er nu wel 5 Tesla's rijden in Lochem. Kom die dag terug uit Frankfurt en zal proberen op tijd te zijn voor de fotoshoot. Komt mij beter uit op de vrijdag morgen. Lochem is wel duurzaam bezig er staan bij ons in de wijk 6 elektrische Smart's die voor een heel klein bedrag per dag te huur zijn. Ook werkt Lochem mee aan het testen van het Elektrische netwerk om te beoordelen wat er gebeurd als we straks allemaal een elektrische auto hebben en tegelijk gaan laden. Is dus totaal onmogelijk in een woonwijk.

8. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Dit lijkt mij geen vreemde aanname op basis van de gegeven informatie. Ik snap ook dat ze liever Tesla's tonen dan andere elektrische auto's, maar dat zou voor dit doel volgens mij niet uit mogen maken.

9. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Ik help graag EV rijden te promoten, en zou dus ook geneigd om hierbij te helpen maar... niet zo graag dat ik daarvoor 2 jaar langer ga wachten op de model 3... ik lig (bij wijze van spreken) vanaf 30 Maart met de slaapzak voor een Tesla Store :cool::D

10. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

als je vanaf 30 maart voor de deur ligt, is de kans groot dat je uw reservatie voor 31 maart 16.30 hebt kunnen plaatsen.
    en kan je alsnog naar de fotoshoot...
    of je moest je overslapen hebben natuurlijk:p

11. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

#11 AnalysiZ, Mar 24, 2016
    Last edited: Mar 24, 2016
    En toch.... er is natuurlijk de kans dat we er allemaal om 7:00 's ochtends staan, en dat het dan toch tot 19:00 's avonds (= 10AM PST +/+ 9 uur...) duurt voordat er echt gereserveerd kan worden.... Ik bedoel, een verrassing zit in een klein hoekje... toch? En... dus moet ik het zekere voor het onzekere nemen en in de rij gaan staan..... (of een Bolt / ZOE 40 kWh bestellen voor mijn vrouw:p)

Share This Page