Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

5 Tesla's gezocht voor fotoshoot Lochem 31-03-2016

This site may earn commission on affiliate links.
Ik werd zojuist gebeld door de gemeente Lochem die voor een photoshoot m.b.t. tot een duurzaamheidsfestival op 05-04-2016 op zoek is naar 5 Tesla's voor een photoshoot met het gemeentebestuur op 31-03-2016 om 16.30 in Lochem.

Wij hebben zelf geen auto's meer beschikbaar dan en het inhuren van 5 auto's viel qua prijs ook niet te verantwoorden voor de gemeente. Vandaar dat ik voorstelde om hier te vragen naar mensen die het leuk vinden om hieraan mee te werken.

Indien je het leuk vindt om je Tesla deel te laten nemen aan deze shoot, neem dan even contact met mij op via een PB of door te e-mailen naar [email protected]
 
Wat ook interessant is is dat mensen heel snel oordelen zonder het hele verhaal te kennen. Wees voorzichtig met dit soort snelle conclusies :)
Vertel dan vooral het hele verhaal. Ik ben benieuwd. Lochem is voor mij een beetje ver, dat ga ik sowieso niet doen. Maar ik ben best wel geinteresseerd.
(Je moet toegeven dat het een beetje hypocriet kan overkomen als je daar als wethouder op de foto gaat met een Tesla terwijl je eigenlijk in een treurige V40 rijdt.)
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Ik woon in Lochem en was hier in 2013 de eerste met een Tesla, vraag mij af of er nu wel 5 Tesla's rijden in Lochem. Kom die dag terug uit Frankfurt en zal proberen op tijd te zijn voor de fotoshoot. Komt mij beter uit op de vrijdag morgen. Lochem is wel duurzaam bezig er staan bij ons in de wijk 6 elektrische Smart's die voor een heel klein bedrag per dag te huur zijn. Ook werkt Lochem mee aan het testen van het Elektrische netwerk om te beoordelen wat er gebeurd als we straks allemaal een elektrische auto hebben en tegelijk gaan laden. Is dus totaal onmogelijk in een woonwijk.
 
Vertel dan vooral het hele verhaal. Ik ben benieuwd. Lochem is voor mij een beetje ver, dat ga ik sowieso niet doen. Maar ik ben best wel geinteresseerd.
(Je moet toegeven dat het een beetje hypocriet kan overkomen als je daar als wethouder op de foto gaat met een Tesla terwijl je eigenlijk in een treurige V40 rijdt.)

Dit lijkt mij geen vreemde aanname op basis van de gegeven informatie. Ik snap ook dat ze liever Tesla's tonen dan andere elektrische auto's, maar dat zou voor dit doel volgens mij niet uit mogen maken.
 
Ik help graag EV rijden te promoten, en zou dus ook geneigd om hierbij te helpen maar... niet zo graag dat ik daarvoor 2 jaar langer ga wachten op de model 3... ik lig (bij wijze van spreken) vanaf 30 Maart met de slaapzak voor een Tesla Store :cool::D
 
Ik help graag EV rijden te promoten, en zou dus ook geneigd om hierbij te helpen maar... niet zo graag dat ik daarvoor 2 jaar langer ga wachten op de model 3... ik lig (bij wijze van spreken) vanaf 30 Maart met de slaapzak voor een Tesla Store :cool::D

als je vanaf 30 maart voor de deur ligt, is de kans groot dat je uw reservatie voor 31 maart 16.30 hebt kunnen plaatsen.
en kan je alsnog naar de fotoshoot...
of je moest je overslapen hebben natuurlijk:p
 
En toch.... er is natuurlijk de kans dat we er allemaal om 7:00 's ochtends staan, en dat het dan toch tot 19:00 's avonds (= 10AM PST +/+ 9 uur...) duurt voordat er echt gereserveerd kan worden.... Ik bedoel, een verrassing zit in een klein hoekje... toch? En... dus moet ik het zekere voor het onzekere nemen en in de rij gaan staan..... (of een Bolt / ZOE 40 kWh bestellen voor mijn vrouw:p)
 
Last edited: