Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

aan onze Nederlandse Tesla bezitters

This site may earn commission on affiliate links.
e1cdccc6-5ce6-4f44-bf55-86371916174d.JPG
 
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga hier niet op reageren.

Mislukt:(
 
Ik kan de grappen wel waarderen, wij Nederlanders likken onze wonden wel even. Voor het Nederlandse voetbal is het denk ik ook niet zo erg om een paar jaar te bezinnen en weer iets nieuws proberen op te bouwen (in een sport die overigens zo ziek als een hond is). Maar ik betrap me er op dat ik niet zo pro-Belgie ben als ik voetbal kijk. Ik wil het zijn, maar het lukt me niet. Ondanks dat een deel van mijn familie in België woont, ik met veel sympathieke Belgen werk en ook hier op het forum de onderlinge sfeer uitstekend is. Dus ik begrijp niet zo goed waar dat gevoel vandaan komt...maar een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat volgens mij Nederlanders de Belgen doorgaans veel aardiger vinden dan andersom. Belgen gunnen ons eigenlijk vrijwel niets, zien ons het liefst op ons bek gaan en onze grote mond bestraft worden. Lekker generaliserend he? ;). Maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit. En dat remt mijn enthousiasme jegens de Rode Duivels een beetje, voor wat het waard is.

Maar goed, het komt allemaal wel goed denk ik, de duivels beginnen volgens mij al onbelgisch naast hun schoenen te lopen, dus ergens zo rond de kwartfinale gok ik dat een luizenploeg als Uruguay de meerdere gaat zijn :D. En zo niet, dan stap ik over mijn schaduw heen en dan zijn jullie van harte gefeliciteerd (op voorhand...als dat geen goden verzoekt ;)).