Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ok! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht 🙂

Radio 1 is nu overigens wel weer vlot te nemen. Ik zat in Eupen, maar ik dacht dat frequentieproblemen nu niet meer voorkwamen over DAB?
DAB is nog beperkter dan FM denk ik. Gaat nog steeds over zendmasten. Binnenshuis zijn er ook meer problemen dan met FM.
Internet radio to the rescue. Werkt perfect. Ik ben nog zelden zonder radio 2. Heb je wel premium connectivity voir nodig, maar dat kan je voor 1 maandje activeren als je op reis gaat.
 
  • Like
Reactions: JuanF1
Sinds 2024.2.7 heb ik dat autopilot een plotselinge harde ruk naar rechts geeft die ik dan heel snel moet corrigeren, als ik op de snelweg met lane change van de linkerbaan naar de rechterbaan ga en er toevallig op dat punt een afslag is. Dit is reproduceerbaar. Hebben meer mensen daar last van?
 
Sinds 2024.2.7 heb ik dat autopilot een plotselinge harde ruk naar rechts geeft die ik dan heel snel moet corrigeren, als ik op de snelweg met lane change van de linkerbaan naar de rechterbaan ga en er toevallig op dat punt een afslag is. Dit is reproduceerbaar. Hebben meer mensen daar last van?
Dat is al heel lang. Het is overigens niet zo dat de auto ook daadwerkelijk de afslag neemt, maar de slinger is wel vervelend.
 
Sinds 2024.2.7 heb ik dat autopilot een plotselinge harde ruk naar rechts geeft die ik dan heel snel moet corrigeren, als ik op de snelweg met lane change van de linkerbaan naar de rechterbaan ga en er toevallig op dat punt een afslag is. Dit is reproduceerbaar. Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb het sedert mijn MY aankoop in juni 2022 niet anders geweten.