Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aan te bevelen parkings met oplaadmogelijkheid in Tongeren?

This site may earn commission on affiliate links.
We gaan morgen ( euh seffens dus… ) een dagje naar Tongeren en gaan daar o.a. het Gallo-Romeins Museum gaan bezoeken.

Heeft iemand weet van een oplaadmogelijkheid daar in de buurt?

Ik heb even gekeken op chargemap en op TNM maar ( of ik doe het niet goed ) ik zie geen enkele laadpaal daar in de buurt… ? Lijkt me straf, daarom nog vlug jullie input gevraagd.

Thanks!

Xavier
 
We gaan morgen ( euh seffens dus… ) een dagje naar Tongeren en gaan daar o.a. het Gallo-Romeins Museum gaan bezoeken.

Heeft iemand weet van een oplaadmogelijkheid daar in de buurt?

Ik heb even gekeken op chargemap en op TNM maar ( of ik doe het niet goed ) ik zie geen enkele laadpaal daar in de buurt… ? Lijkt me straf, daarom nog vlug jullie input gevraagd.

Thanks!

Xavier


Suc machelen in terugkomen?
 
Suc machelen in terugkomen?

Yep, heb ik zo gedaan.
Thuis vanmorgen helemaal vol vertrokken, naar Kermt, Tongeren en Hasselt geweest en via SuC Machelen terug ( dik kwartiertje bijgeladen = tijd voor een koffie = :) ) naar Gent ( gaan eten bij Ayla & Wim, niet geladen ) en zonet thuis gekomen met nog 120 km range over.
Gent ging ik niet gehaald hebben zonder bij te laden, kwam een 5-tal km te kort… .
2 plaatsjes vrij in Machelen bij aankomst. Paar X'en gezien.
Je moet er wel wat toeren uithalen om in de eerste laadzone te parkeren :eek: ( dichtst bij de slagboom ), maar enfin is gelukt.

Parkeren in Tongeren voor het museumbezoek kon op een kleine kilometer wandelafstand op een grote ( relatief rustige ) parking net buiten het centrum en in Hasselt was een plaatsje te vinden op de parking van het Cultureel Centrum, weliswaar geen laadpalen.
Achteraf gezien niet nodig geweest, maar evt. daar opladen ging Machelen kunnen elimineren… .

Xavier :)