Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

About time to unveil the D

This site may earn commission on affiliate links.
ALS het waar is wat ik zojuist uit mijn Tesla bronnen verneem waar is, dan is het erg leuk. Wil mijn bron niet 'verraden', maar steekwoorden:

<3.0,250,>85

Ik ga gewoon lekker slapen straks en morgen ochtend is het eerste wat ik doe is dit forum bekijken!
Gelukkig weer iets om naar uit te kijken:smile:.

Te koop: mooi blauwe model S. Zie specs hieronder, slechts 20.000km:cool:
 
Openlucht event. Gaat dus veel klapvee nodig hebben om het wat te laten lijken. 17:45 drukte van belang. Maar iedereen wordt teruggestuurd. We zijn om 18:30 welkom. Gaat volgens mij een behoorlijke puinzooi worden als we daar allemaal tegelijk staan te toeteren.

Nu dus maar even een hamburgertje gescoord. Maag heeft weinig boodschap aan het tijdsverschil.
 
Net terug in hotel.
Jullie hebben het nieuws al gehad. Dual motor en auto pilot.

Verder veel informatie NIET gehad. Geheel onduidelijk wanneer nu wat te krijgen is.
Elon's opmerkingen over auto pilot zijn allemaal in 'future tense'. Niet helder wat er nu al is en wat ze nog aan het programmeren zijn.

Over retrofitten ook geen woord. Prijs en beschikbaarheid/levering van de D? Ook niet gehoord.

Event zelf was ook 'D'. D van Disorganized (er was eigenlijk niet veel te doen, vooral wachten op 5 minuten nieuws, testdrive overgeslagen want veel te druk cq lang wachten en wachten op het eindelijk terugbrengen van mijn auto; valet parking). Ook de presentatie van Elon en het multimediagebeuren had veel slicker gekunt. Of juist veel informeler zoals in Amsterdam in januari. Daar heb je eigenlijk veel meer aan.
All in all dus wellicht ook de D van Disappointment.

Ook trok een van de aanwezigen de conclusie dat met deze presentatie onze eigen auto's nu al weer outdated zijn...

Maar de gepresenteerde nieuwheden blijven leuk en als er nog wat te retrofitten valt hebben we wellicht ook nog wat aan auto pilot.

Hoogste tijd om te gaan slapen.