Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Album Art - Album versus songs art

This site may earn commission on affiliate links.
Allen,

Heb zitten zoeken en vind niets terug in verband met volgend probleem.
Zie de screenshots in bijlage: album art verschijnt mooi wanneer ik browse door de Album (op een USB), maar als ik een song speel verschijnt hij niet.
Enig idee?

Cheers
 

Attachments

  • IMG_1643.jpg
    IMG_1643.jpg
    2.8 MB · Views: 516
  • IMG_1644.jpg
    IMG_1644.jpg
    2.1 MB · Views: 370
Allen,

Heb zitten zoeken en vind niets terug in verband met volgend probleem.
Zie de screenshots in bijlage: album art verschijnt mooi wanneer ik browse door de Album (op een USB), maar als ik een song speel verschijnt hij niet.
Enig idee?

Cheers

Off-topic. Bekende route op je GPS. Kan het zijn dat ik je afgelopen zaterdag op de Leuvensesteenweg in Kortenberg ben tegengekomen (rond 9u30-10u). Ik was met de fiets, dus zwaaien haalde niet veel uit
 
Ik denk niet dat het een probleem is, maar ik stel wel hetzelfde vast. Als je op een USB stick browst als album (ipv per folder), zoekt hij de album cover ergens online op. Maar als je dan liedjes uit dat album afspeelt, krijg je de album cover niet te zien.

Meer nog, niet alleen de Album Art wordt niet getoond, ook niet de naam van de Artist of het Album. Vaak ook nog een foute naam van het nummer.
Desondanks dat al mijn "tags" (metadata) in de mp3's correct staan...

Bij jullie ook?

Blijkbaar is dit een PITA Galore functionaliteit... Mijn God.
Bij deze kijk is nog meer dan ooit uit naar v6. Dit is gewoon te gek voor woorden.

- - - Updated - - -

Oeioei, dat begint hier een heuse Tesla-concentratiestreek te worden, denk ik dan zo. Ik woon in Nossegem, en den Byron woont ook in Kortenberg.

Leuk, kunnen we onze eigen Tesla feestjes en zelfhulpgroepjes opstarten ;-)
 
Last edited: