Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Andere ook ervaring met probleem levering onderdelen draagarm krakende geluid

This site may earn commission on affiliate links.
Even terug naar het begin van dit topic. Afgelopen week na 3 maanden wachten eindelijk 6 nieuwe draagarmen onder de M3P. De 10k geleden geplaatste onderste draagarmen (2 stuks) zijn ook weer vervangen. Ze melde bij het SeC dat het een groot M3 probleem is maar dat de P er het meeste last van heeft. Nieuwe draagarmen zijn een verbeterd type. Alle kraak problemen zijn verholpen.
 
Als het OOK bij <10 km/u het geval is kun je volgens mij al het een en ander wegstrepen.
Ik neem aan dat je wielbouten goed vast zitten? (klinkt vreemd maar gaat nog wel eens mis)
Anders zou ik me richten op banden / velgen.
Bedankt, dan ga ik gewoon in op het aanbod van Deni wheelstyling, om te kijken of de laatste bandenwissel wel goed gegaan is.
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD
Laatst zat ik in een tunnel en dan zag je hoe de voorlampen over de voorganger schudde. Dit is niet normaal. Er kraakt niets. Er piept niets. Echt geen idee wat het kan zijn, maar ophanging is 1 van de kanshebbers.

Bij Deni Wheelstyling boden ze aan om testbanden (die zeker goed waren) erop te zetten en dan te kijken of het aan de banden lag.

Tips zeer welkom!
Ik zag dat je weer online bent, vandaar de vraag:
Hoe is dit afgelopen?
Alles opgelost?
Wat was de oorzaak?