Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wet nog niet getest, wel 14 dagen terug De Brouckère gebruikt ( ook van interparking ) daar is een nogal korte bocht bij het naar beneden rijden, doenbaar maar aankomst met zwetende handjes. Vermoed dat de andere niet veel royaler zullen zijn voor Tesla afmetingen.
alle parkings vind je terug op http://www.interparking.be/nl-BE/find-parking/search-results/?keyword=brussel
PS: Als je regelmatig de interparkings gebruikt, vraag dan de gratis PCARD+ aan, kan je dan ook gratis opladen in hun parkings en heb je betere prijzen… .;)

Xavier

Dank je wel Xavier voor de info. Als het goed is, heb ik bij aankomst nog voldoende kWatjes in de accu om terug bij de SuC in Urmond te geraken. Ik heb wel zo'n PCARD+ (Private) aangevraagd maar moet daar volgens mij wel € 5 voor betalen, alle parkeeracties worden dan via de CreditCard afgeschreven. Ik ga het wel ervaren denk ik.
 
Ik ben pas actief geworden op TMC sinds mijn reservatie voor Model 3. Maar hier rondhangen is niet bevorderlijk voor mijn ongeduld. Hoe meer ik er over weet, hoe erger het wordt dat ik nog minstens 2 jaar moet wachten op een Tesla

een tweedehands model S kopen, maakt het wachten draaglijk. En je kan daardoor misschien duizenden plekken opschuiven in de ranking.
trouwens 2 jaar lijkt me vrij optimistisch in uw huidige situatie;)
 
Ik ben pas actief geworden op TMC sinds mijn reservatie voor Model 3. Maar hier rondhangen is niet bevorderlijk voor mijn ongeduld. Hoe meer ik er over weet, hoe erger het wordt dat ik nog minstens 2 jaar moet wachten op een Tesla
Wij noemen dat Delivery Anxiety. Daar zijn geen pilletjes voor, alleen maar de F5 toets. Ga eens lezen in het Model S werkelijke wachttijd draadje. Daar zitten tientallen patiënten die besmet zijn. En zij zijn na drie maanden al weer vrij van besmetting.
 
  • Funny
Reactions: robertvg
Nou moe, wat me vandaag is gebeurd?

Zit ik nietsvermoedend een beetje te herstellen van een operatie gaat vandaag ineens de telefoon. Tesla Motors Amsterdam.

Ik heb in het "Janken over... " van dit forum een paar dagen geleden een post geplaatst waarin ik me afvroeg welke geluiden en eventuele klachten terecht waren of niet, uiteraard bij gebrek aan referentiekader. Met het verzoek of iemand eens mee kon kijken/oordelen.

Die post had Tesla gelezen en men belde om daar iets aan te doen. Er is een afspraak gemaakt met een technisch analist om alle klachten na te lopen en te zien of ze terecht zijn of niet. Indien terecht lost Tesla ze op.

Ik loop al een tijd op Bommeliaanse schoenen maar als ik oud-Hollandsche klompen had dan waren ze nu allebei gebroken! Dit heb ik écht nog niet meegemaakt, niet in automotive noch elders.

Chapeau Tesla, en happy readings op dit onvolprezen forum!
 
Dank je wel Xavier voor de info. Als het goed is, heb ik bij aankomst nog voldoende kWatjes in de accu om terug bij de SuC in Urmond te geraken. Ik heb wel zo'n PCARD+ (Private) aangevraagd maar moet daar volgens mij wel € 5 voor betalen, alle parkeeracties worden dan via de CreditCard afgeschreven. Ik ga het wel ervaren denk ik.

Klopt, die € 5,- wordt netjes in mindering gebracht op je eerste rekening.