Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Oeps.....ik moet binnenkort heel erg nodig mijn ruitewisser bladen laten controleren :D
Tesla plans to deploy fully-loaded P100Ds as loaner vehicles in all service centers

Ik hoop dat ze in België ook eens beter werk maken van die loaners. Ik ben al drie keer binnen geweest voor enkele herstellingen of onderhoud, en telkens was er geen tesla loaner beschikbaar... (de eerste keer had ik er zelfs een dag verlof voor genomen :()

Ik heb bij Tesla België gehoord dat er een duidelijke verandering is in de policy rond loaners. De verandering is vooral dat ze alles wat kan binnen de 3 uur geen loaners meer gaan meegeven, maar als "immediate" aanschouwen en dat daar direct aan gestart wordt door beschikbare personeel. Indien de wagen voor langer binnen moet, en er dus niet gevraagd wordt om te wachten, krijg je een loaner. Als deze dan ook nog P100DL zullen zijn werd niet gezegd.
Ik geef ook enkel maar mee wat ik gehoord heb...
 
volgens mij is een afscheuring niet ideaal.
zo zijn er ook verschillende facebook groepen, maar de meeste is maar een triestige bedoening.
Ik ga enkel mee, als ik mijn anciënniteit kan meenemen:p
Hierbij de hiertoe over te nemen eindstand van de reputatiepunten bonanza.
IMG_0017.PNG

Maar serieus, ook ik stem "disagree" op eventuele versnippering van de bestaande TMC community. Ik steun de TMC exploitanten dan ook van harte. Dat zouden meer mensen moeten doen.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt and HWS
Zonder Herbie65 is het hier ook een trieste bedoening

Met verbazing lees ik nu dat @Herbie65 gebanned is, naar het schijnt door aangeven van een van de NL forumleden.... Lekker is dat. Was dat nou niet op een wat vriendelijkere manier op te lossen? Ik heb hem leren kennen als zeer hulpvaardig en een mooie aanvulling op wat je mist in je Tesla.

Ik dacht dat we in dit deel van het forum verschoond zouden blijven van die amerikaanse scherprechterij...
 
Bizar dat herbie gebanned is. Juist één van de mensen die een forum als dit de moeite waard maken; veel kennis van zaken die hij graag deelt.
Of ik wel of niet iets bij hem koop bepaal ik zelf wel en op spammen heb ik hem niet kunnen betrappen.

Kunnen we hem niet terugstemmen? Ik weet niet hoe je zo'n pool moet maken maar ik zou het verwelkomen als iemand hier een apart draadje van zo maken. Herbie heeft zich keurig ingehouden mijnsinziens. Ik heb hier cardetailers gekkere dingen zien doen.
 
Ik zou m graag terug hebben hier. Net als Serge van Ride & Shine Detailing Die heeft ons toch van de nodige tips kunnen voorzien. Ik vind het erg jammer dat de founders van dit forum niet inzien dat de Belgische-Nederlandse markt toch veel kleiner is dan die van de USA. Ondanks dat wij zo actief zijn. Naar mijn mening worden leden hier veel te snel gebanned. Met name ons Hollanders zijn wellicht wat te direct maar een paar extra waarschuwing zou ik wel weten te waarderen en zou dit forum door het aanblijven van leden als Herbert en Serge waardevoller maken.
 
  • Like
Reactions: Alain13