Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Schitterend idee van Tesla! Tesla zou dit bijvoorbeeld "Smart Preconditioning" kunnen noemen :mad::confused::p:rolleyes:o_O:)
Uiteraard al meer dan een jaar geleden door Elon als zodanig aangekondigd...
29C4DC0D-7ED3-4E77-A654-00D4F1F698A2.jpeg
 
Miljaar, waarom zeggen we dan niet gewoon "de Tesla garage in Gent" ;):confused:
Dat is basiskennis hier Willem ;). SeC, SuC en SoC typt nu eenmaal net iets vlotter dan Service Center Abbekewalda, Supercharger Bad Rappenau en State Of Charge. Dus deze zou ik gewoon maar even in je vocabulair opnemen als ik jou was. Wees echter voorzichtig met kwh en kw, want als je je daarin vergist heb je de poppen aan het dansen. Het basisschoolniveau van correct gebruik van d's en t's, daar doen we daarentegen niet moeilijk over. Kortom, welkom op het forum. Pajottenland...over wtf gesproken, waar ligt dat, of is dat een bijnaam voor Belgie?
 
Dat is basiskennis hier Willem ;). SeC, SuC en SoC typt nu eenmaal net iets vlotter dan Service Center Abbekewalda, Supercharger Bad Rappenau en State Of Charge. Dus deze zou ik gewoon maar even in je vocabulair opnemen als ik jou was. Wees echter voorzichtig met kwh en kw, want als je je daarin vergist heb je de poppen aan het dansen. Het basisschoolniveau van correct gebruik van d's en t's, daar doen we daarentegen niet moeilijk over. Kortom, welkom op het forum. Pajottenland...over wtf gesproken, waar ligt dat, of is dat een bijnaam voor Belgie?
'd' en 't' fouten deden we hier wel moeilijk over maar zijn niet uit te bannen. We hebben er mee leren leven en daarmee is de taalpolitie gaan slapen. Het enige dat overblijft is dat het een enkeling pijn aan de ogen, sorry oog, doet ;)
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Kom kom brigadier Schermer, als het een reactie is op een direct daar boven geplaatste post dan is dat quoten wat mij betreft geen noodzaak hoor.
Dat mag zo zijn Jeff, maar als de reactie op een nieuwe pagina staat weet je alsnog niet waar het over gaat. En als je later op dit forum zoekt is het ook prettiger als je complete berichten kunt terugvinden.
Dus gewoon quoten, zo ingewikkeld is dat niet ;)