Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Linksvoor hangt iets wat een sensor lijkt aan een kabelt met een bevestigingsclip.... denk niet dat dit zo daar hoort te hangen... iemand die weet wat het is?

4A4D8CC4-0BE8-401E-8CED-A615F4D39E33.jpeg
 
Hallo allemaal,

Even voorstellen....

Mijn naam is Alexander ben 45 jaar jong en sta op het punt om wel of geen Tesla aan te schaffen.
Gisteren een proefrit in Tilburg gereden met een S performance en een 3 performance.
Was na de proefritten bijna zeker dat het een S of 3 gaat worden totdat......ik dit forum tegenkwam en er echt extreem veel problemen met de M3 op staan??!!

Dit heeft mij enorm aan het twijfelen gemaakt.
Wie kan dit bij mij wegnemen of toch maar voor een BMW gaan?

Groet,

Alexander
 
Hallo allemaal,

Even voorstellen....

Mijn naam is Alexander ben 45 jaar jong en sta op het punt om wel of geen Tesla aan te schaffen.
Gisteren een proefrit in Tilburg gereden met een S performance en een 3 performance.
Was na de proefritten bijna zeker dat het een S of 3 gaat worden totdat......ik dit forum tegenkwam en er echt extreem veel problemen met de M3 op staan??!!

Dit heeft mij enorm aan het twijfelen gemaakt.
Wie kan dit bij mij wegnemen of toch maar voor een BMW gaan?

Groet,

Alexander

Welke problemen? Voornamelijk ontbrekende Type-2 kabel en telefoon kabel die r nu gewoon bijzitten, wel 4.5 meter laadkabel type-2 ipv 7.5 meter. Ook zijn de "free" Auto Pilot upgrades nog niet bij iedereen geactiveerd. Dat is nu ook niet meer relevant, standaard zit de auto pilot erop en FSD ook als je er al direct voor zou betalen.

Denk dat je dezelfde vraag kan stellen op het BMW forum.... alleen dan andersom. We houden nou eenmaal van janken hé.... Maar denk dat niet 1% van de klagers hier overwegen om over te stappen naar en ander merk en gewoon Tesla blijven rijden.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Hallo allemaal,

Even voorstellen....

Mijn naam is Alexander ben 45 jaar jong en sta op het punt om wel of geen Tesla aan te schaffen.
Gisteren een proefrit in Tilburg gereden met een S performance en een 3 performance.
Was na de proefritten bijna zeker dat het een S of 3 gaat worden totdat......ik dit forum tegenkwam en er echt extreem veel problemen met de M3 op staan??!!

Dit heeft mij enorm aan het twijfelen gemaakt.
Wie kan dit bij mij wegnemen of toch maar voor een BMW gaan?

Groet,

Alexander
Tel het aantal verschillende posters dat problemen meldt, en zet dat tegen het aantal verkochte model 3's, en verzin een correctiefactor voor het aantal personen wat wel problemen heeft maar ze niet op fora meldt.
En vraag je dan af of 'echt extreem veel' het juiste adjectief is hierboven ;)
 
Linksvoor hangt iets wat een sensor lijkt aan een kabelt met een bevestigingsclip.... denk niet dat dit zo daar hoort te hangen... iemand die weet wat het is?

View attachment 432105
Mistery solved...

Beste heer Veth,


Dit is de antenne van de bandenspanning sensoren die uit zijn houdertje gesprongen is en heeft dus geen negatieve invloeden op het rijgedrag, aan de binnenkant van uw wielkuip zit het klikkertje waar deze ingeschoven kan worden.


Kind Regards,



Service Team Tesla Europe Service
Driemanssteeweg 70 | 3084 CB | Rotterdam The Netherlands
[email protected]
 
Mistery solved...

Beste heer Veth,


Dit is de antenne van de bandenspanning sensoren die uit zijn houdertje gesprongen is en heeft dus geen negatieve invloeden op het rijgedrag, aan de binnenkant van uw wielkuip zit het klikkertje waar deze ingeschoven kan worden.


Kind Regards,



Service Team Tesla Europe Service
Driemanssteeweg 70 | 3084 CB | Rotterdam The Netherlands
[email protected]
Toch mooi dat ze uitleggen hoe je het zelf gemakkelijk kunt repareren.
De meeste andere garages hadden vast gezegd dat je de auto maar even moet komen binnen brengen en je een faktuur van 150 euro gestuurd.
 
  • Like
Reactions: pvh
0F46C71A-11DC-4752-B93E-547703CA17CD.jpeg


Lelijke botsing van Model 3 achterop een vrachtwagen. Bestuurder zwaargewond. De M3 stond nog precies tussen de lijntjes in de rechterbaan, en was volledig opengepeld. Moet dus een behoorlijk snelheidsverschil zijn. Direct voor de afrit Lemmer gebeurd. Ik hoop dat het goedkomt, was iig een behoorlijk schokkend gezicht.
 
Jammer dat er geen beelden van de vrachtwagen zijn. Het lijkt dat die namelijk geen correct aangebrachte stootbalk had of een serieus uitstekende lading. Overigens niet te hopen dat autopilot deze fout heeft gemaakt want dan kunnen we deze functie voorlopig wel even vergeten. Nu missen we er op dit moment weinig aan want bij druk verkeer is het gebruik van AP toch een drama met alle onderbroken lanechanges.